شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۸۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ساعت ۱۰:۱۳
شهردار بجنورد خبر داد:

بازکردن قفل ترافیک شهر بجنورد با بازگشاییهای خطی

شهردار بجنورد گفت: به منظور جلوگیری از پراکنده کاری و عملکرد جزیره ای در بازگشایی ها معابر شهری، از این پس این بازگشایی ها به صورت خطی و بر طبق طرح تفصیلی انجام می گیرد.
بازکردن قفل ترافیک شهر بجنورد با بازگشاییهای خطی,

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک، جواد حمیدی، شهردار بجنورد افزود: در گذشته با توافق یک ملک و تخریب آن، ادامه فرایند بازگشایی مسیر در سایر املاک که توافقات آن به طول می کشید، متوقف می شد ،که این امر  عملا مشکلی از ترافیک شهر را حل نمی کرد لذا از این پس درنظر داریم با انسجام بخشیدن به فرایند توافقات ، دریک مسیر بازگشایی را بصورت کامل و 100 درصد اجرایی و بعد توافقات املاک سایر مسیر ها در اولویت دیگری قرار  دهیم تا بتوانیم راهبردی منسجم و منضبط را در بازگشایی ها داشته باشیم. 

شهردار اظهار داشت: اگر چه تملک املاک مورد مسیر بار مالی سنگینی بر دوش شهرداری می گذارد اما این عملیات تعریض معابر با هدف کاهش ترافیک و بهبود عبور و مرور در جهت آسایش شهروندان و رفع مشکلات ترافیکی شهر است و  می طلبد شهروندان درجهت بازگشایی معابر و توسعه شهر، همکاری و تعامل لازم را با شهرداری داشته باشند.

انتهای پیام/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک