شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۸۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ساعت ۱۱:۵۰

کسب ۷ مقام توسط دانش آموزان خراسان شمالی در مرحله کشوری جشنواره نوجوان سالم

محمد عقیقی با اشاره به اینکه بعد از داوری آثار ارسالی به جشنواره استانی نوجوان سالم، 35 اثر رتبه نخست به مسابقه کشوری ارسال شد، گفت: براین اساس در این مرحله دانش آموزان خراسان شمالی موفق به کسب رتبه سوم در عکاسی، رتبه دوم در فیلم کوتاه، رتبه دوم در نقاشی گواش شدند.
کسب 7 مقام توسط دانش آموزان خراسان شمالی در مرحله کشوری جشنواره نوجوان سالم ,

محمد عقیقی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک در بجنورد اظهار داشت: جشنواره نوجوان سالم در راستای ترویج شیوه های زندگی سالم و پیشگیری ازگرایش به رفتارهای پرخطر و جلوگیری از آسیب های اجتماعی، افزایش مهارت و ارتقاء سطح بهداشت روان دانش آموزان در بخش های خلاقیت های دانش آموزی، ابتکارات مدرسه ای و ابتکارات جامعه محور اجرایی می شود.

وی ادامه داد: براین اساس از استان خراسان شمالی هفت و هزار و 862 دانش آموز در مرحله منطقه ای و 172 نفر در مرحله استانی موفق به کسب مقام های اول تا سوم شدند.

این مقام مسئول ابراز داشت: ۳۵ اثر که با نظر هیأت داوران، به عنوان رتبه اول استانی در رشته‌های مختلف انتخاب شده‌اند، به مرحله کشوری راه یافته‌اند.

عقیقی با اشاره به اینکه آثار ارسالی از لحاظ کیفیت و کمیت در مقایسه با سال گذشته رشد قابل توجهی داشته و رقابت بیشتر شده است، گفت: دانش آموزان خراسان شمالی در این دوره از جشنواره سالم موفق به کسب رتبه سوم در عکاسی، رتبه دوم در فیلم کوتاه، رتبه دوم در نقاشی گواش همچنین دو نفر از فرهنگیان این استان موفق به کسب عنوان شایسته تقدیر در رشته پروژه ابتکاری شدند.

وی تصریح کرد: در رشته عکاسی آیناز علی آبادی رتبه سوم کشور، در رشته فیلم کوتاه فاطمه منظور، پریا اسفیدانی، مینو مشکین فام، فاطمه سادات سلیمانی، یلدا زنگی رتبه دوم کشور، در رشته نقاشی گواش فاطمه ناظری رتبه دوم کشور را کسب کردند.

 

انتهای پیام/ رحمانی  

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک