شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۵۷۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ساعت ۱۳:۱۶

برداشت ۷۹۵ تُن کلزا از کشاورزان خراسان‌شمالی

مدیر تعاون روستایی خراسان شمالی گفت: با اتمام فصل خرید در ۷ مرکز، 795 تُن کلزا از کشاورزان استان، خریداری و به کارخانه‌های روغن کشی حمل شد.
برداشت ۷۹۵ تُن کلزا از کشاورزان خراسان‌شمالی,

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک، جلیل رمضانی، مدیر تعاون روستایی خراسان شمالی با اعلام پایان خرید کلزا در استان، اظهارکرد: با اتمام فصل خرید در هفت مرکز،  ۷۹۵ تن کلزا از کشاورزان استان، خریداری و به کارخانه‌های روغن کشی حمل شد.

وی گفت: امسال در جهت حمایت از کشاورزان و کاهش هزینه‌های حمل و نقل برای تولیدکنندگان، با هماهنگی‌های به‌عمل آمده با شرکت غله، تعداد ۷ مرکز خرید توسط شبکه شرکت‌های تعاون روستایی در سطح استان راه اندازی شد.

مدیر تعاون روستایی خراسان شمالی افزود: فرآیند خرید توافقی کلزا از مورخ ۱۹/ ۳/ ۱۴۰۱ در استان آغاز شد و در انتها مقدار ۷۹۵ تن کلزا از کشاورزان خریداری و تمامی محصول خریداری شده به کارخانجات روغن کشی حمل گردیده است.

رمضانی ادامه داد: کلزا از جمله محصولات راهبردی بخش کشاورزی به شمار می رود که حمایت از کشت آن به جای سایر محصولات پرآب بر، مورد توجه جدی قرار گرفته است.

انتهای‌پیام/رحمانی 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک