شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۷۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ساعت ۱۲:۵۹
فرماندار شیروان:

مدیرانی که ترک فعل می کنند باید استغفار کنند/گلایه فرماندار از مدیران غایب در برنامه ها

فرماندار شیروان گفت: بسیاری از کارهایی که باید انجام می دادیم، خیلی از حرف هایی را که باید می گفتیم و خیلی از امضاهایی که باید می زدیم و انجام نداده ایم ترک فعل است و باید بخاطر انجام ندادن آن ها استغفار کنیم.
مدیرانی که ترک فعل می کنند باید استغفار کنند/گلایه فرماندار از مدیران غایب در برنامه ها,

به گزارش عصراترک از شیروان، دولت اسماعیل زاده، فرماندار شیروان روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان شیروان اظهار داشت: همه کم کاری ها گاها بر اثر تنبلی و گاها بی اعتنایی به وظیفه ای که بر گردن ما به عنوان مدیر نهادینه شده است.

وی با بیان اینکه ترک فعل خیلی مهم است، افزود: گلایه دارم از مدیرانی که در جلسات غایب هستند و تشکر می کنم از مدیرانی که پیگیر اعتبارات هستند.

اسماعیل زاده ضمن تشکر از همایش  مطالبه گران عفت عمومی بیان داشت: طبق مصوبه ستاد امر به معروف و نهی از منکر در هیچ اداره ای یک خانم و آقا نباید در داخل یک اتاق باشند.

رئیس شورای تامین شهرستان شیروان با اشاره به افزایش سرقت ها، از مدیران خواست تا خود مراقبتی های لازم از ادارات در مقابل سرقت ها را داشته باشند.

دولت اسماعیل زاده با اشاره به اینکه مدیران توجه بیشتری به روستاها داشته باشند، خاطر نشان کرد: باید اراده و خواست همه ما به عنوان مدیر، خدمت رسانی به مردم باشد، باید اراده به حداقل رساندن مشکلات مردم باشد چراکه حتی اگر اعتبار و ظرفیت لازم باشد ولی اراده مدیر نباشد اقدامی صورت نخواهد گرفت‌.

وی در پایان با تاکید بر اینکه باید نگاه ما مانند رییس جمهور و هیت دولت جهادی باشد و منطق حاج قاسم مبنی بر ما می توانیم را پیاده کنیم، گفت: مدیران به محض ابلاغ مصوبات سفر ریاست جمهور نسبت به پیگیری های آن تلاش لازم را داشته باشند.


مدیر کل بنیاد حفظ و آثار ارزش های دفاع مقدس استان خراسان شمالی نیز در این جلسه گفت: هدف اصلی این بنیاد خدمت رسانی به جامعه ایثارگران و خانواده شهدا و جانبازان و انتقال فرهنگ ایثار و مقاومت به نسل های آینده است.

نجاتی افزود: بارز ترین دوران تاریخی ما به ۸ سال دفاع مقدس بر می گردد، به نحوی که هر روز تاریخ جنگ را ورق بزنیم اتفاقات عجیبی را رزمندگان رقم زده اند که نتیجه آن امروز دیده می شود.

وی با بیان اینکه در همه دنیا برای شرکت کنندگان در جنگ اجر و قربی قائل هستند، اظهار داشت:  3 هزار  شهید در استان تقدیم به انقلاب کرده ایم که از خیلی از استان های غربی درگیر در جنگ آمار ما بیشتر است.

وی وظیفه بنیاد حفط آثار را حفط آثار دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: ایثارگران ما همان آثار به جای مانده هستند که  حفظ این آثار به تنهایی از عهده ما خارج است و باید تمام سازمان ها کمک کنند تا گنجینه شفاهی ایثارگران را اخذ و پیش از اینکه از دست رفته باشند، مکتوب کنیم.

نجاتی خاطر نشان کرد: در ۳۲ نقطه استان ۷۲ شهید گمنام دفن و یادمان شهدای گمنام ساخته شده است. در شیروان 3 نقطه جبل النور شیرکوه، دانشگاه آزاد و پادگان شهید هاشمی نژاد می باشد.

انتهای پیام/حق بین

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک