چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۷۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ساعت ۱۱:۴۵
رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی خبر داد:

بستری ۱۱۶ بیمار کرونایی در بیمارستان های خراسان شمالی/ اوج گیری موج هفتم کرونا در استان

سیدجواد پورنقی با اشاره به اینکه ابتلا به کرونا در استان خراسان شمالی روند افزایشی به خود گرفته است، گفت: در حال حاضر آمار بیماران کرونایی در بیمارستان‌های استان به 116 نفر رسیده است.
بستری 116 بیمار کرونایی در بیمارستان های خراسان شمالی/ اوج گیری موج هفتم کرونا در استان ,

سیدجواد پورنقی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک با اشاره به اینکه کرونا در استان خراسان شمالی روند اوج به خود گرفته است، اظهار داشت: بستری بیماران کرونایی در بیمارستان های خراسان شمالی روند افزایشی به خود گرفته است و زنگ خطر موج هفتم کرونا در استان به صدا در آمده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر 420 مرکز تجمیعی، پایگاه سلامت و خانه بهداشت تحت پوشش این دانشگاه پذیرای مردم برای تکمیل واکسیناسیون و تزریق دوز یادآور است.

پورنقی اضافه کرد: طی 24 ساعت گذشته با بستری 55 بیمار جدید، آمار بیماران کرونایی در بیمارستان‌های استان به 116 نفر رسیده است.

وی تأکید کرد: توصیه ما به مردم این است که با توجه به اینکه مراکز تجمیعی واکسیناسیون در تمام شهرستان‌ها فعال شده و علاوه بر این تمام پایگاه‌های سلامت و خانه های بهداشت شهری و روستایی آماده ارائه خدمت هستند، هرچه سریع‌تر نسبت به تزریق دوز سوم و نیز چهارم واکسن در نزدیک‌ترین مرکز به محل زندگی خود اقدام کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی بر ضرورت همکاری و همیاری لازم از سوی مردم همانند گذشته تأکید کرد و افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچون پرهیز از اجتماعات در فضای بسته، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و نیز تسریع در دریافت واکسیناسیون از توصیه‌های اکید ما در این روزها است.

پورنقی بیان داشت: 96 درصد مردم خراسان شمالی دوز اول، 88 درصد دوز دوم و 59 درصد دوز سوم را تزریق کردند، در حالیکه میانگین کشوری در میزان تزریق دوز سوم 54 درصد است، امید است که با استقبال و مشارکت خوب مردم استان در این شاخص نیز همچون دوز اول بتوانیم در سطح کشور به رتبه‌های نخست برسیم.

 

انتهای پیام/ رحمانی

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک