شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۷۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ساعت ۱۱:۲۷
مدیر کل سازمان بیمه تامین اجتماعی خراسان شمالی خبر داد:

تقسیط بدهی بیمه ای شهرداری قاضی به تامین اجتماعی/ شهرداری پیش قلعه تنها دو ماه از سال گذشته بیمه پرداخت کرده است

جواد یزدانی با بیان اینکه بدهی شهرداری قاضی مبلغ 600 میلیون تومان بوده است، گفت: براساس مراجعه شهردار قاضی به سازمان بیمه و مذاکرات صورت گرفته، مقرر شد که مبلغ 200 میلیون تومان به صورت نقدی و مابقی نیز به صورت اقساطی پرداخت شود.
تقسیط بدهی بیمه ای شهرداری قاضی به تامین اجتماعی/ شهرداری پیش قلعه تنها دو ماه از سال گذشته بیمه پرداخت کرده است,

جواد یزدانی، مدیر کل سازمان بیمه تامین اجتماعی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک در رابطه با تاخیر بیمه های پرداختی شهرداری قاضی و پیش قلعه اظهار داشت: مشکل این شهرداری ها ریشه در مشکلات کارفرمایی دارد و تا زمانی که اراده مسئول برای حل وجود نداشته باشد، مسئله حل نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بدهی شهرداری قاضی مبلغ 600 میلیون تومان بوده است، گفت: براساس مراجعه شهردار قاضی به سازمان بیمه و مذاکرات صورت گرفته، مقرر شد که مبلغ 200 میلیون تومان به صورت نقدی و مابقی نیز به صورت اقساطی پرداخت شود.

یزدانی اضافه کرد: نکته قابل توجه این است که تاکنون پیگیری از سمت شهرداری پیش قلعه برای رفع مشکل بیمه نیروهای این شهرداری انجام نشده و طی سال گذشته تنها دو ماه بیمه نیروها واریز شده است.

وی با اشاره به اینکه قطعا تجمیع بدهی ها برای شهرداری ها سخت خواهد شد، گفت: براین اساس سازمان تامین اجتماعی این آمادگی را دارد که برای جلوگیری از تضییع حقوق کارگر و نیروها تعامل صد در صدی با شهرداری ها و سایر سازمان های خصوصی جهت تهاتر و تقسیط بدهی را داشته باشند. 

انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک