جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۷۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ساعت ۸:۲۸
رئیس کل دادگستری خراسان شمالی خبر داد:

آزادی ۱۵زندانی جرائم مالی و غیرعمد در خراسان شمالی

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از آزادی 15 زندانی مرتکب جرائم غیرعمدی و دارای محکومیت های مالی در استان خبر داد.
 آزادی 15زندانی جرائم مالی و غیرعمد در خراسان شمالی,

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک، حجت الإسلام والمسلمین رضا براتی زاده، رییس کل دادگستری خراسان شمالی تصریح کرد: همزمان با عید با سعادت غدیر تلاش های زیادی برای تسهیل موجبات آزادی زندانیان مرتکب جرائم غیرعمدی و دارای محکومیت های مالی از سوی عوامل ستاد دیه و دیگر بخش ها و افراد انجام گرفت و سپس با پرداخت بخشی از بدهی های این  محکومین، خوشبختانه موجبات آزادی 15 زندانی مورد وصف، برقرار شد و این افراد به آغوش خانواده های خود بازگشتند.

وی با بیان اینکه مجموع بدهی این زندانیان 67 میلیارد ریال بوده ؛از روحیه گذشت شکات و محکوم لهم مبنی بر چشم پوشی از بخش عمده ای از مطالبات خود قدردانی کرد.

مقام عالی قضایی استان در تشریح جزئیات این خبر نیز خاطرنشان کرد: در این جریان، بخشی از بدهی زندانیان موضوع جرائم یاد شده در نتیجه مساعدت ها و حمایت های  مالی ستاد دیه پرداخت شد و از طرفی  با لحاظ اعلام گذشت شکات و  محکوم لهم در قبال بخش عمده ای از مطالباتشان و از طرف دیگر با قبول ادعای اعسار تعدادی دیگر از محکومین از سوی قضات رسیدگی کننده ، تقسیط  محکوم به و پرداخت اولین قسط، تعدادی دیگری از این زندانیان آزاد شدند.

انتهای پیام/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک