دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۷۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۴/۱۵ - ساعت ۱۰:۵۳
سرپرست دام پزشکی شیروان خبر داد:

نظارت ۸ تیم دامپزشکی بر میادین دام شهرستان شیروان

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان شیروان گفت: ۸ تیم دامپزشکی ثابت و سیار در روز عید قربان بر میادین دام، کشتارگاه و ذبح دام نظارت خواهند داشت.
نظارت ۸ تیم دامپزشکی بر میادین دام شهرستان شیروان,

حسن ایزانلو، سرپرست دام پزشکی شیروان روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار عصر ترک در شیروان اظهارکرد: با توجه به شیوع بیماری تب کریمه کنگو در کشور و به جهت رعایت بهداشت سه نقطه در سطح شهر شیروان جهت خرید دام به مردم پیشنهاد می‌شود.

وی گفت: مرکز خرید دام شهر شیروان واقع در انتهای خیابان فلسطین، میدان دام در فلکه بهورز و میدان دام در خیابان پیروزی سه نقطه هستند که به مردم پیشنهاد می شود تا از آن محل اقدام به خرید دام بکنند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان شیروان ادامه داد: در این سه نقطه کارشناسان دامپزشکی در روز عید قربان حضور خواهند داشت و مردم را در خرید دام کدام کمک خواهد کرد و پس از پایان روز عید قربان محل های خرید و فروش دام مورد سم پاشی قرار خواهد گرفت.

ایزانلو با بیان اینکه توصیه می کنیم مردم ذبح دام قربانی را در منازل انجام ندهند و این کار را به کشتارگاه ها بسپارند، تصریح کرد: سه تیم ثابت دو نفره و پنج تیم سیار دو نفره در سطح شهرستان نظارت بر بازار دام دارند.

وی با اشاره به اینکه خط تلفنی ۱۵۱۲ آماده دریافت پیشنهادات، نظرات و شکایات مردم عزیز به صورت شبانه روزی است، تاکید کرد: حتما هنگام ذبح دام برای پیشگیری از بیماری ها دستکش، عینک و لباس کار داشته باشند.

انتهای پیام/حق بین

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک