شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۵۷۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۴/۰۹ - ساعت ۱۱:۱۹
مدیر توزیع نیروی برق شهرستان اسفراین:

برق ۶ بانک و دستگاه اجرایی اسفراین قطع شد

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان اسفراین با بیان اینکه 11 بانک و اداره دولتی در این شهرستان اخطار قطع برق دریافت کردند، گفت: برق 6 بانک و دستگاه اجرایی اسفراین قطع شد.
برق 6 بانک و دستگاه اجرایی اسفراین قطع شد,

به گزارش گروه دریافت خبر  عصر اترک از اسفراین ؛ حاتمی مدیر توزیع برق شهرستان اسفراین خبر داد :11 بانک و اداره دولتی در شهرستان اخطار قطع برق دریافت کردند که پس از دادن مهلت و پایش 3 روزه این دستگاه ها، برخی از آن ها نسبت به کاهش مصرف اقدامی نکردند و برق 6 بانک و دستگاه اجرایی قطع شد.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان اسفراین با بیان این مطلب اظهارکرد: بر اساس اطلاعات نرم افزار پایش، 27 دستگاه اجرایی و بانک در شهرستان اسفراین مورد پایش و بازدید قرار گرفت.

 حاتمی ادامه داد: بر اساس بازدید های انجام شده، مشخص شد این ادارات و بانک ها 20 درصد افزایش مصرف برق نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته اند این در حالی است که باید به میزان  30 درصد، مصرف خود را در ساعات اداری و 60 درصد در ساعات غیر اداری کاهش دهند. 

وی خاطرنشان کرد: در این خصوص 11 اخطار قطع به تعدادی از بانک ها و دستگاه های اجرایی داده و 3 روز نیز مهلت داده شد تا میزان مصرف خود را کاهش دهند و اعلام شد در صورت رعایت نکردن الگوی مصرف نسبت به قطع برق این مراکز اقدام خواهد شد که در این راستا برق 6 بانک و دستگاه اجرایی قطع شد.


انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک