شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۷۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ساعت ۱۰:۲۷

پاتوق مصرف کنندگان مواد مخدر صنعتی در اسفراین پاکسازی شد

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از اجرای طرح پاکسازی پاتوق مصرف کنندگان مواد مخدر و دستگیری 9 نفر مصرف کننده مواد مخدر صنعتی و کشف مقادیری مواد مخدر در اجرای طرح امنیت محله محور خبر داد.
پاتوق مصرف کنندگان مواد مخدر صنعتی در اسفراین پاکسازی شد  ,

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک از اسفراین ؛ سرهنگ محمد روهنا در تشریح این خبر بیان داشت: در پی دریافت گزارشات و اخبار مردمی مبنی بر اينكه تعدادي افراد معلوم الحال در يكي از محله ها خانه اي را تبديل به پاتوق خريد و فروش و استعمال مواد مخدر صنعتی كرده اند، بررسي موضوع در دستور كار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود : ماموران با انجام تحقيقات ميداني و بررسی صحت موضوع با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه 9 نفرمعتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر را که در حال استعمال مواد مخدرصنعتی بودند ، دستگیر کردند.

سرهنگ روهنا در ادامه اظهار داشت: در بازرسی صورت گرفته، 6گرم مواد مخدر صنعتی و آلات و ادوات مصرف و دستگاه های توزین موادمخدر کشف و پاتوق این افراد نیز پاکسازی شد .

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین در پایان با تأکید بر اقدام قاطع پلیس با مخلان نظم و امنيت عمومي افزود: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

 
انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک