پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۷۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ساعت ۱۰:۲۴

نتیجه تلاش و همکاری پلیس و دستگاه قضا برقراری امنیت مطلوب در جامعه است

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین گفت : نتیجه تلاش و همکاری پلیس و دستگاه قضا برقراری امنیت مطلوب در جامعه است.
نتیجه تلاش و همکاری پلیس و دستگاه قضا برقراری امنیت مطلوب در جامعه است  ,

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک از اسفراین؛ سرهنگ محمد روهنا به مناسبت هفته قوه قضائیه به همراه جانشین، روسای عقیدتی و حفاظت اطلاعات با حضور در دادگستری شهرستان ضمن دیدار با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان فرارسیدن هفته قوه قضائیه را تبریک گفتند.

این مقام انتظامی افزود : هرچه ارتباط بین دستگاه قضائی و نیروی انتظامی نزدیک تر باشد نتیجه بهتری در راستای برقراری امنیت و برخورد با مجرمان و در نهایت اجرای عدالت و احقاق حقوق مردم به دست خواهد آمد.

وی در این دیدار با اشاره به اینکه نتیجه تلاش و همکاری پلیس و دستگاه قضا برقراری امنیت مطلوب در جامعه است ،خاطرنشان کرد: نيروي انتظامي و دستگاه قضايي در كنار هم مي توانند منشاء امنيت پايدار در تمامي زمينه ها از جمله زمينه اجتماعي و روحي و رواني براي مردم و اجتماع باشند و با ايجاد چنين تعاملي مردم مي توانند احساس امنيت خوبي داشته باشند.

سرهنگ روهنا با اشاره به اینکه برخورد قاطع با مجرمان باعث افزایش احساس امنیت در جامعه می شود ادامه داد: تعاملات موثر و دوسویه دستگاه قضائي و انتظامي در تمامی عرصه ها نقش موثري در پيشگيري از آسيب ها و معضلات اجتماعي خواهد داشت.

در ادامه این جلسه باباخانی رئیس دادگستری شهرستان اسفراین ضمن تقدیر از رویکرد تعاملی فرماندهی انتظامی شهرستان در ارائه خدمات شایسته به مردم از تلاشهای شبانه روزی آن مجموعه در راستای برقراری نظم و امنیت تقدیر و تشکر نمود و خاطر نشان کرد : دادگستری و نیروی انتظامی لازم و ملزوم یکدیگرند ودستگاه قضا با قدرت از تصمیمات نیروی انتظامی در برخورد با مخلان نظم و امنیت حمایت می کند .


انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک