شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۷۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۴/۰۳ - ساعت ۱۷:۴۰
امام جمعه اسفراین:

سفر های ریاست جمهوری و هئیت دولت مایه خیر و برکت است

حجت الاسلام والمسلمین موسویگفت: سفر رئیس جمهور به همراه هیات دولت مایه خیر و برکت است چراکه مردم به راحتی مطالبات خود را در میز خدمت مطرح کردند انشالله پیگیری شود این وعده هایی که دادند از جمله ۱۱۹ مصوبه هیئت دولت برای این استان جامع عمل بپوشد.
سفر های ریاست جمهوری و هئیت دولت مایه خیر و برکت است ,

به گزارش پایگاه خبری عصر اترک از اسفراین، حجت الاسلام موسوی  امام جمعه اسفراین  در خطبه های نماز جمعه ۳ تیر ماه ضمن توصیه به تقوای الهی و پرهیز از گناه و رفتن به سمت و سوی خوبیها اظهار کرد : افتخار کردن به تقوای الهی بندگی خدا و همت والا بسیار خوب است و مایه فخر و مباهات است .

وی ضمن بیان مناسبت های روز به ترور نافرجام رهبر انقلاب اشاره کرد و افزود : خداوند را شاکریم که این نعمت بزرگ را برای ما حفظ کرد اگر امام خمینی ۱۰ سال ولایت کرد این شاگرد و خلف صالح ایشان بیش از ۳۰ سال است این کشتی انقلاب را به بهترین شکل مدیریت می کند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به سفر ریاست جمهوری و هیئت دولت به شهرستان اسفراین ضمن تقدیر و تشکر گفت: اینطور سفرها مایه خیر و برکت است مردم به راحتی مطالبات خود را در میز خدمت مطرح کردند انشالله پیگیری شود این وعده هایی که دادند از جمله ۱۱۹ مصوبه هیئت دولت برای این استان جامع عمل بپوشد.

امام جمعه اسفراین ضمن تاکید بر آیه ۲۵ سوره حدید بیان داشت  : کار قوه قضاییه هم پیشگیری است و هم درمان مسئولین و دستگاه قضایی وظیفه دارد در گسترش عدالت تلاش کند و ما هم با وجود امکانات نباید خلاف عدالت رفتار کنیم ابزار و امکانات را خداوند قرار داده تا ما هم با عدالت رفتار کنیم درمان مسئله دوم است ولی اگر کسی اعتنا نکرد متولیان اجرای عدالت باید با قدرت جلوی ظلم و جرم و جنایت را بگیرند این راهکار قرآن است.

وی با بیان اینکه راحت ترین راهکار در مبارزه با جرائم،  پیشگیری است، اضافه کرد: همه باید در این زمینه کمک کنیم چراکه پیشگیری کم هزینه تر، آسان تربوده و هم آثار مخربی در جامعه ندارد.

وی با بیان اینکه بیکاری یکی از موارد وقوع جرم و جنایت می تواند باشد، گفت : چرا به راحتی از کنار توسعه صنایع پایین دستی صنایع بزرگ استان که می توانند اشتغال آفرین باشند به راحتی می گذریم.

حجت الاسلام موسوی ضمن تاکید بر وظایف قوه قضاییه در پیشگیری از جرایم از این دستگاه خواست کمیته پیشگیری از جرایم را فعال کند.

امام جمعه اسفراین با یادآوری این مورد که این روزها فصل برداشته گندم و جو است به دادن زکات توصیه کرد و افزود :مسئله زکات یکی از موارد پیشگیری از گناه است هرجا خداوند صحبت از نماز کرده فرموده زکات هم بدهیم این طور نباشد که از این واجب الهی غفلت کنیم.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک