جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۵۷۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۴/۰۲ - ساعت ۱۱:۳۰
آیت‌الله رئیسی در بازدید از پتروشیمی خراسان:

کشوری مقاوم است که استقلال اقتصادی داشته باشد/توسعه پتروشیمی خراسان نیازمند کار جهادی و انقلابی است

آیت الله رئیسی گفت: کشوری می‌تواند مستقل و مقاوم باشد که استقلال اقتصادی و تولید عالی داشته و دستش جلوی بیگانگان دراز نباشد و در نتیجه اقتصاد مقاوم در مقابل تکانه‌های اقتصادی داشته باشد.
کشوری مقاوم است که استقلال اقتصادی داشته باشد/توسعه پتروشیمی خراسان نیازمند کار جهادی و انقلابی است,

به گزارش عصراترک، آیت الله رئیسی، رئیس جمهور دقایقی قبل با حضور در پتروشیمی خراسان از نزدیک در جریان روند توسعه این واحد تولیدی قرار گرفت و دستورات لازم را برای رفع مشکلات آن صادر کرد.

 

وی در جریان بازدید از این واحد تولیدی که از سال ۱۳۷۵ مورد بهره‌برداری قرار گرفته، اظهار داشت: توسعه این واحد تولیدی نیازمند کار جهادی و انقلابی است.

 

وی در جمع کارگران پتروشیمی خراسان ضمن استماع مشکلات و دغدغه‌های کارکنان این مجتمع تولیدی با ابراز خرسندی از حضور در جمع این عزیزان گفت: تلاش شما کارگران و کارکنان این واحد تولیدی برای کشور قدرت، امنیت و عزت ایجاد می کند.

 

رئیس جمهورافزود: کشوری می‌تواند مستقل و مقاوم باشد که استقلال اقتصادی و تولید عالی داشته و دستش جلوی بیگانگان دراز نباشد و در نتیجه اقتصاد مقاوم در مقابل تکانه‌های اقتصادی داشته باشد.

 

آیت الله رئیسی ضمن خدا قوت به تمامی دست‌اندرکاران این مجتمع پتروشیمی، اظهار داشت: گام‌هایی همچون جایگزینی پساب به جای آب شرب که در حال حاضر در این واحد تولیدی استفاده می شود، افزایش تولید و اشتغال و حل مشکل مسکن کارگران برای توسعه این واحد تولیدی لازم و ضروری است.

رئیس جمهور همچنین بر ضرورت استفاده از نیروی بومی در طرح توسعه پتروشیمی خراسان تاکید کرد.

انتهای پیام/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک