پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۷۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ساعت ۱۴:۵
جانشین فرمانده سپاه جوادالائمه (ع)خراسان شمالی در امور اقشار بسیج :

دغدغه مند بودن عامل ماندگاری شخصیت های برجسته است

جانشین فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در امور اقشار بسیج گفت: دلیل ماندگاری چهره های برجسته این بود که دغدغه مردم را داشتند و یعنی فقط درگیر خود نبودند.
 دغدغه مند بودن عامل ماندگاری شخصیت های برجسته است,

به گزارش عصراترک، سرهنگ عین اله حاتمی، جانشین فرمانده سپاه در اقشار بسیج استان خراسان شمالی امروز در آیین گرامی داشت سالروز شهادت دکتر چمران و روز بسیج اساتید در سالن اجتماعات دانشگاه فنی اسفراین اظهارکرد: جوانان انقلابی ما نیاز به حمایت اساتید متدین دارند و در جست‌وجوی مرجع هستند.

سرهنگ حاتمی تاکید کرد: این جوانان باید حمایت شوند چرا که آینده کشور تقدیم این جوانان خواهد شد.

وی با بیان اینکه روح لطیف و عرفانی، صریح‌ترین اظهارنظر و توصیفی است که از شهید چمران می‌شنویم، گفت: نمود عرفان ناب در نیایش‌ها، نوشته‌ها و سلوک عملی این شهید بزرگوار از دیگر ویژگی های شخصتی وی است.

جانشین فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) در اقشار بسیج استان خراسان شمالی اضافه کرد: دلیل ماندگاری چهره های برجسته این بود که دغدغه مردم را داشتند و یعنی فقط درگیر خود نبودند.

حاتمی تاکید کرد: این افراد دغدغه مردم را داشتند و برای رفاه مردم و حل مشکلات آنان خود را به زحمت می انداختند.

وی اظهارداشت: امروزه وظیفه ما این است که بزرگانی که در طول تاریخ به کشور خدمت کرده و دغدغه مردم را داشتند را برزگ بداریم و از آنها یاد کنیم .

وی گفت: امروز همه ما در هر سنگری هستیم، با دغدغه مندی و نقش آفرینی در مسائل مردم می توانیم، ادامه دهنده راه شهید چمران باشیم .

حاتمی خاطرنشان کرد: قطعا اگر مروری بر گذشته و تاریخ شهرستان اسفراین داشته باشید از بزرگانی یاد می شود که خود را وقف خدمت به مردم کرده اند.


انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک