سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۶۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ساعت ۱۶:۳۲
امام جمعه جاجرم:

ایستگاه راه آهن جاجرم مورد غفلت واقع شده است/ مسئولان نظارتی در بازار با تلاش بیشتری وارد شوند

امام جمعه جاجرم گفت: ایستگاه راه آهن جاجرم ظرفیتی بزرگ که مورد غفلت واقع شده این ایستگاه استان خراسان شمالی را به شبکه ریلی کشور متصل می‌کند ، انتظار به جای مردم این است که این ظرفیت ارتقا پیدا کند و دسترسی مردم به خدمات شبکه ریلی بهتر و بیشتر بشود.
ایستگاه راه آهن جاجرم مورد غفلت واقع شده است/ مسئولان نظارتی در بازار با تلاش بیشتری وارد شوند,

به گزارش پایگاه خبری جاجرم حجت الاسلام هوشمند نژاد در خطبه های نماز جمعه شهرستان جاجرم ضمن توصیه به رعایت تقوا و حدود شرعی با اشاره به آیه پانزدهم سوره حجرات نشانه های مومن واقعی را عقیده قلبی به خداوند متعال و رسول خدا عنوان کرد و گفت : مومن واقعی دارای پایداری در راه خدا و نداشتن هیچ گونه شک و تردید در این مسیر است و با جان و مال خود در راه خدا مجاهدت می‌کند که مصداق بارز مومن واقعی وجود مقدس امیر مومنان و امامان بزرگوار و بعد از آنها اصحاب پاک پیامبر ص و اهل بیت علیهم السلام هستند.

امام جمعه شهرستان جاجرم در خطبه دوم برخورد شدید با ظالم و کسی که در حق مردم ظلم و ستم می کند را از وظایف مهم کارگزار نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: ریشه این مطلب در سخنان امیر مومنان علی علیه السلام خطاب به یکی از والیان خود می باشد.

خطیب جمعه جاجرم تریبون نماز جمعه را برخلاف چیزی که عده‌ای خناس در جامعه درصدد القا هستند تریبون نظام اسلامی و تریبون بیان مطالبات به حق مردم دانست و گفت: این جایگاه مجیز گوی هیچکس و هیچ دولتی نیست و با احدی هم عقد اخوت نبسته بلکه از مسئول انقلابی و خدمتگزار به مردم حمایت قاطع می‌کند و از کسانی که از مسیر انقلاب و راه امام و شهدا و ولایت‌فقیه زاویه پیدا بکنند قطعاً حمایت نمی کند.
وی در ادامه گفت : امروز با توجه به شرایط کشور مسئولان نظارتی به خصوص ناظرین در روند بازار باید با تلاش بیشتر و و جدی تر مراقبت کنند و نظارت کنند تا عده ای از وضعیت موجود سوء استفاده نکنند و زندگی مردم را تحت فشار بیشتر قرار ندهند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان جاجرم با توجه به تحرکات گسترده دشمنان در ماه‌های اخیر علیه ملت ایران گفت دشمن به دنبال این است که در کشور آشوب و بلوا برپا کند و دولتی را که هنوز یک ساله نشده با چالش‌های جدی امنیتی روبرو کند خواست دشمنان ، دولت ضعیف و غیرمردمی و غیر انقلابی است و با دولتی که با رویکرد انقلابی و مردمی بر سر کار آمده به شدت مقابله می کند، همه ما وظیفه داریم از رفتار و گفتار و مواضع خود مراقبت کنیم تا دشمنان قسم خورده و خبیث ملت ایران مطالبات به حق ما را به نفع خود مصادره نکنند.

حجت الاسلام هوشمند نژاد گفت: رژیم اشغالگر قدس اعلام کرده که در مقابل جمهوری اسلامی ایران تغییر راهبرد داده و اینکه به جای درگیر شدن با بازوان جمهوری اسلامی در منطقه مثل حزب الله و حماس و... این بار قصد دارند رأس جمهوری اسلامی را بزنند که البته اینها لاف های در غریبی است اما حرف ما با صهیونیست ها این است شما به اعتراف خودتان نتوانستید بازوان جمهوری اسلامی در منطقه را از کار بیندازید و این بازوان روزبه‌روز قدرت مند شده اند و شما عاجزتر، چگونه می خواهید با راس نظام اسلامی مواجه بشید البته جمهوری اسلامی بارها اعلام کرده که منتظر یک حماقت از سوی اسرائیل است تا این رژیم منحوس از صحنه روزگار به طرفة العینی حذف شود.
امام جمعه شهرستان جاجرم ابراز داشت:دشمنان ما به همراه پادوهای داخلی شان دنبال منزوی نشان دادن کشور هستند ولی در همین ایام شاهد یک دیپلماسی فعال همه جانبه با کشورهای مختلف از اقصی نقاط دنیا هستیم. آمد و رفت مقامات کشورهای مختلف، امضای توافقنامه های راهبردی مختلف در عرصه های اقتصادی امنیتی فرهنگی و سیاسی و ... بیانگر شکست کمپین فشار حداکثری برای انزوای ایران می باشد.

حجت الاسلام هوشمند نژاد با توجه به سالروز تشکیل جهاد سازندگی در ۲۷ خرداد با فرمان حضرت امام ره ضمن تبریک این روز به کارکنان خدوم اداره جهاد کشاورزی افزود: در کشور عزیزمان یک خانواده ۲۰ میلیونی کشاورزی داریم که غیرتمندانه در حوزه تولید تلاش میکنند ، اقتصاد کشاورزی و تامین و امنیت غذایی امروز از مولفه های برجسته و اصلی قوی شدن است ایران قوی در حوزه کشاورزی باید بروز ، فعال ، دانش بنیان و جهادی باشد.

وی با توجه به طرح مطالبات مردمی در خطبه های نماز جمعه گفت: موضوعات عمده‌ای جزو مطالبات بر حق اهالی مومن و محترم شهرستان جاجرم است که به دو موضوع در آستانه سفر ریاست محترم جمهور به استان خراسان شمالی اشاره می کنم:  اول پروژه جاده میامی به بجنورد است که متاسفانه سالیان متمادی است انتظارات مردم در این موضوع برآورده نشده اگر این اتفاق بیفتد جاجرم از بن‌بست خارج می‌شود و این سبب شکوفایی در ابعاد مختلف است.
موضوع دوم ایستگاه راه آهن جاجرم است ظرفیتی بزرگ که مورد غفلت واقع شده این ایستگاه استان خراسان شمالی را به شبکه ریلی کشور متصل می‌کند ، انتظار به جای مردم این است که این ظرفیت ارتقا پیدا کند و دسترسی مردم به خدمات شبکه ریلی بهتر و بیشتر بشود.

 

انتهای پیام/ تقی زاده 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک