شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۵۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ساعت ۸:۳۸

ارائه خدمات رایگان پزشکی به ۵۷۰ نفر از مردم مانه و سملقان در اردوی جهادی

سید احیا سیدی گفت: اردوی جهادی به روستاهای خرتوت، حمزک و کال شور از توابع مانه و سملقان به همت قرارگاه جهادی دانشجویی و همکاری این معاونت برگزار و خدمات رایگان پزشکی، بهداشتی و دارویی به 570 نفر از اهالی این روستاها ارائه شد.
ارائه خدمات رایگان پزشکی به 570 نفر از مردم مانه و سملقان در اردوی جهادی,

سید احیاء سیدی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار داشت: اردوی جهادی یکروزه به روستاهای خرتوت، حمزک و کال شور از توابع مانه و سملقان  توسط قرارگاه جهادی دانشجویی دانشگاه برگزار شد.

وی ادامه داد: در این اردو که با هدف خدمت رسانی به اهالی شریف اهل تسنن سه روستا از توابع مانه و سملقان در استان خراسان شمالی برگزار شد به 570 نفر خدمات پزشکی، بهداشتی و دارویی رایگان ارائه شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تصریح کرد: از این تعداد، ۳۱۰ نفر از مراجعان خدمات چند جانبه در زمینه‌های پزشکی، دنداپزشکی، زنان و زایمان، چشم‌پزشکی و همچنین به ۱۱۰ نفر از کودکان و دانش آموزان آموزش و خدمات بهداشتی دهان و دندان و وارنیش فلوراید ارائه شد.

وی گفت: آموزش‌های فرهنگی، تأمین و تحویل ۱۰۰ عدد مسواک و بسته‌های بهداشتی و فرهنگی از دیگر خدمات این فعالیت جهادی بود، علاوه بر این خدمات داروهای مورد نیاز ۱۵۰ نفر از مراجعین به صورت کاملا رایگان تهیه و تحویل شد.

سیدی از حضور پنج تن از پزشکان متخصص استانی، ۲۵ نفر دانشجو در رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی، پرستاری، مامایی، بهداشت و همچنین ۹ نفر از کارکنان دانشگاه در این فعالیت تقدیر کرد و افزود: با مساعدت و همکاری معاونت های توسعه، بهداشتی، دانشکده دندانپزشکی، بسیج جامعه پزشکی و خانه بهداشت روستای خرتوت این اردوی جهادی برگزار شد.

انتهای پیام/ رحمانی 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک