جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۵۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ساعت ۸:۵۳

۳۴ اثر به یازدهمین جشنواره ملی عکس رضوی راه یافت

پس از داوری یک هزار و 111 اثر ارسالی از 28 استان کشور از سوی هیئت داوران متشکل از «جلال شمس آذران»، «صادق صوری» و «منصوره معتمدی» 34 اثر به بخش های دلتنگی، مجموعه، حرفه ای و یادگاری خانوادگی راه یافتند.
34 اثر به یازدهمین جشنواره ملی عکس رضوی راه یافت,

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک، پس از داوری یک هزار و 111 اثر ارسالی از 28 استان کشور از سوی هیئت داوران متشکل از «جلال شمس آذران»، «صادق صوری» و «منصوره معتمدی» 34 اثر به بخش های دلتنگی،  مجموعه، حرفه ای و یادگاری خانوادگی راه یافتند.

از این میان 4 اثر به بخش مجموعه این جشنواره راه یافت که «نگین محمدی فرد» از اصفهان، «حسن فتاحیان» و «اسحاق آقایی» از کهکیلویه و بویر احمد و « فائزه  کابلی» از گلستان  در زمره راه یافتگان به  این بخش قرار گرفتند.

این گزارش حاکی است، «امیر عنایتی»، «قدیر وقاری شورچه»، «هادی دهقان پور»، «مهدی وقاری شورچه» هر کدام با یک اثر، و «محمد حسن صلواتی» با 3 اثر از خراسان رضوی، «مهدی سپهری» با 2 اثر از زنجان و «طاهره رخ بخش زمین» از فارس با یک اثر  در زمره 10 آثار راه یافته به بخش دلتنگی به شمار می روند.

 بر این اساس، «احمد تاجی» از چهارمحال و بختیاری، «علی حسنعلی زاده»، «حمید سبحانی» و «امیر حسین حسین زاده» هر کدام با یک اثر و «امیر عنایتی» با 2 اثر از خراسان رضوی، «داوود کهن ترابی» از البرز، «حمید عزیزی خانقانی» از کرمانشاه، «علی ابک» از سمنان، «مریم داورنیا» از خراسان شمالی، «محمد مهدی ورال» از قم، «امیر صادقیان» و « صابر قاضی» از آذربایجان شرقی هر کدام با یک اثر و «امین فائضی» با 2 اثر از فارس، 15 اثر از 13 هنرمندی است که به بخش حرفه ای این  دوره از جشنواره  راه پیدا  کردند.

 در بخش «یادگاری خانوادگی» نیز 5 اثر از استان های فارس، زنجان، خراسان رضوی و آذربایجان شرقی راه یافتند که «علی خوانین»، «جابر غلامی» ،  «مهدی ایمانی» هر کدام با یک اثر و «جواد رضایی سالانقوچ» با 2 اثر  در زمره  افراد راه یافته این بخش  قرار دارند.

لازم به ذکر است، یازدهمین جشنواره ملی عکس رضوی با همکاری و مشارکت بنیاد بین المللی امام رضا (ع) و معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از هشتم تا یازدهم ماه جاری به میزبانی خراسان شمالی در راستای توسعه فرهنگی و پاسداشت فرهنگ منور، ناب و جریان ساز رضوی و تولید آثار هنری ملهم از آموزه های دینی، اخلاقی و اجتماعی امام رضا (ع) برگزار می شود.

انتهای پیام/ رحمانی 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک