پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۵۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ساعت ۲۰:۱۶
فرمانده انتظامی شهرستان شیروان:

دستگیری ۲ تن از عاملان نزاع منجر به قتل در شیروان

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از وقوع یک فقره نزاع منجر به قتل و دستگیری ضاربان مقتول در کمتر از 4 ساعت خبر داد.
دستگیری 2 تن از عاملان نزاع منجر به قتل در شیروان,

مجید یگانه پور فرمانده انتظامی شهرستان شیروان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار عصر اترک در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام یک فقره نزاع و درگیری در ساعت 2300 شب گذشته در سطح شهرستان، بلافاصله عوامل انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی جهت بررسی موضوع درمحل حاضر شدند.

وی افزود: با حضور عوامل پلیس آگاهی در صحنه مشخص شد 3 نفر سرنشینان یک خودرو به علت مشکلات خانوادگی با چاقو با مقتول درگیر و وی را مصدوم و از محل متواری شده‌اند.

سرهنگ یگانه پور اظهار داشت: مصدوم پس از رسیدن به بیمارستان به خاطر شدت خونریزی فوت که اقدامات پلیس جهت شناسایی ضاربان به صورت جدی در دستور کار قرار گرفت.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: درنهایت و با اقدامات فنی کارآگاهان پلیس در کمتر از 4 ساعت دو نفر از عوامل اصلی قتل طی یک عملیات ضربتی دستگیر و به مقر انتظامی دلالت شدند.

فرمانده انتظامی شیروان با اشاره به اینکه پس از تکمیل تحقیقات پلیس متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و از آن طریق روانه زندان شدند تصریح کرد: عاقبت‌اندیشی در امور، بالا بردن آستانه تحمل، داشتن مهارت حل مسئله و احترام به قانون مي‌‎تواند از وقوع جرائم این‌چنینی جلوگيري کند.

انتهای پیام/حق بین

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک