چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۵۵۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ساعت ۱۲:۴۶
فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی:

سپاه خراسان شمالی در کارزار کرونا، همراه کادر درمان شد/ دشمن به دنبال تغییر باورهای جامعه است

سردار اسماعیل فرجی با بیان اینکه امروز خرمشهرهایی داریم که آزادسازی آن ها به مراتب دشوارتر است، گفت: کارزار کرونا، یکی از آن خرمشهرهاست که سپاه در کنار کادر درمان قرار گرفت تا مشکلات مردم را حل کند، زیرا خدمت به مردم را تکلیف خود می داند.
سپاه خراسان شمالی در کارزار کرونا، همراه کادر درمان شد/ دشمن به دنبال تغییر باورهای جامعه است,

به گزارش خبرنگار عصراترک از بجنورد، سردار اسماعیل فرجی، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی پیش از ظهر امروز در دومین مجمع سلامت استان با بیان این که یکی از ارکان اصلی انقلاب، مردم هستند، اظهار داشت: مجموعه سلامت استان، در جبهه کرونا فتح آفرید و ارزش ها را زنده و به اولویت اول انقلاب خدمت کرد.

وی با اشاره به واقعه بزرگ فتح خرمشهر، ادامه داد: امروز خرمشهرهایی داریم که آزادسازی آن ها به مراتب دشوارتر است، کارزار کرونا، یکی از آن خرمشهرهاست که سپاه در کنار کادر درمان قرار گرفت تا مشکلات مردم را حل کند، زیرا خدمت به مردم را تکلیف خود می داند.

سردار فرجی با تقدیر از کادر درمان که در ایام سخت کرونا با جان و دل به مردم خدمت کردند، اعلام کرد: امروز در دیگر کارزارها نیز با الگوگیری از آزادسازی خرمشهر می توانیم بر مشکلات پیروز شویم.

وی با بیان این که 43 سال، با توجه به اصول و اعتقادات و سیاست ها بر مبنای اسلام رو در روی استکباری هستیم که  به دنبال حاکمیت برجهان است، اضافه کرد: مشی استکبار در تقابل با انسانیت و مسیر الهی است و جمهوری اسلامی ایران  به دنبال احیاء ارزش ها و قداست هاست و بدین جهت در مقابل با استکبار قرار گرفته ایم.

سردار فرجی با تاکید بر این که دشمن به دنبال این است که ما را دچار آسیب کند، عنوان کرد: در بخش های نظامی و ایمنی دشمن نتوانست آسیبی ایجاد کند، اما امروز با تغییر مدام تاکتیک و ابزار به دنبال آن است فکر، اندیشه و باور جامعه را در مسیر خوی شیطانی قرار دهد.

وی ادامه داد: ما نیز در برابر دشمن مدام تغییر تاکتیک و ابزار می دهیم و این نبرد 43 سال قبل شروع شده و ادامه دارد.

 

انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک