پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۵۵۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۳/۰۳ - ساعت ۱۲:۶

کشف برنج و روغن احتکار شده در مانه وسملقان

سرهنگ "مهدی مهران فر" از کشف بیش از یک تن برنج و روغن احتکار شده از انبار یک سوپر مارکت در این شهرستان خبر داد.
کشف برنج و روغن احتکار شده در مانه وسملقان ,

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک از مانه و سملقان  سرهنگ "مهدی مهران فر" از کشف بیش از یک تن برنج و روغن احتکار شده از انبار یک سوپر مارکت در این شهرستان خبر داد و گفت:  در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس اماکن عمومی این فرماندهی محل احتکار و نگهداری مقادیری کالای اساسی در سطح شهر آشخانه مورد شناسایی قرار گرفت.

وی افزود: در همین رابطه و پس از هماهنگی قضایی، ماموران پلیس امنیت عمومی به همراه نماینده اداره جهاد کشاورزی شهرستان اقدام به بازرسی از محل مورد نظر که انبار یک واحد سوپرمارکت بود، کردند که مقدار 760 کیلوگرم برنج پاکستانی و 248 کیلوگرم روغن جامد احتکار شده کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان در پایان با اشاره به اینکه مسئول واحد صنفی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، تصریح کرد: پلیس با احتکار کنندگان کالاهای اساسی به صورت جدی مقابله می کند و از شهروندان خواست تا در صورت کسب اطلاعات در خصوص هرگونه احتکار کالاهای اساسی بلافاصله مراتب را از طریق سامانه تلفنی 110 به پلیس اطلاع دهند. 

انتهای پیام/صدیقی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک