جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۵۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۳/۰۳ - ساعت ۱۱:۲۵
استاندار خراسان شمالی؛

اشتغال جوانان خراسان شمالی مهم ترین دغدغه استان است/گردشگری، کشاورزی و دامداری از مهم ترین برنامه های استان در سفر رئیس جمهور خواهد بود

استاندار خراسان شمالی در یادواره شهدای سوم خرداد و ۱۳ شهید عملیات بیت المقدس شیروان در مسجد جامع این شهر گفت: اشتغال جوانان مهمترین دغدغه این استان است که باید به آن رسیدگی شود.
اشتغال جوانان خراسان شمالی مهم ترین دغدغه استان است/گردشگری، کشاورزی و دامداری از مهم ترین برنامه های استان در سفر رئیس جمهور خواهد بود ,

به گزارش عصر اترک از شیروان، محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی،  گردشگری، آسفالت راه ها، کشاورزی، دامپروری، مهار آب‌های مرزی و معادن را از مهمترین برنامه های استان در سفر آتیه رئیس جمهور به خراسان شمالی ذکر کرد و گفت: این موارد جز با تعامل و حفظ وحدت مدیران و مردم میسر نخواهد شد و پیشرفت و توسعه استان باید با تلاش مضاعف جمعی اتفاق بیفتد.

حسین نژاد همچنین با اشاره به سالروز آزادی خرمشهر بیان کرد: ایمان، استقامت شهدا، جانبازان و رزمندگان در سوم خرداد معادله جنگ را به نفع جمهوری اسلامی ایران تغییر داد.

وی افزود: سوم خرداد عزتی ماندگار برای ملت ایران است که منجر به فتح خرمشهر شد. خیلی ها در تلاش بودند که گفتمان مقاومت ایران اسلامی راخدشه دار کنند اما تجربه سوم خرداد و فتح خرمشهر ثابت کرد که باید با دشمن با قاطعیت صحبت کرد.

وی سوم خرداد را سند گویای کاربری این نوع تفکر دانست و اظهار کرد: مظلومیت یکی از نمادهای پیروزی در سوم خرداد بود و جنگی نابرابر به ایران تحمیل شده بود.

استاندار خراسان شمالی گفت: اگر امروز ملت های اسلامی جرات ایستادگی در مقابل زورگویان را پیدا کرده اند این شجاعت را ملت رشید ایران و شهدای دفاع مقدس به ما آموخته‌‎اند که در نتیجه فتح خرمشهر، فتح ملی برای فرزندان این کشور باقی ماند.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنان خود پایه گذاری اندیشه مقاومت با دست خالی در مقابل زورگویان را از مهمترین دستاوردهای عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر ذکر کرد و ادامه داد: الهام‌بخشی اندیشه مقاومت راه جدیدی برای مبارزه با امپریالیسم و مبارزه با زور و ستم ایجاد کرد که همه بر گرفته از نهضت امام حسین و سیره اهل بیت (ع) بوده و این اندیشه در ملت های تحت ستم منطقه و دنیا نهادینه شده است.

انتهای پیام/حق بین

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک