جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۵۵۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ساعت ۱۵:۳۴
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

ورزشکاران، شهدا را الگوی خود قرار دهند

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه ورزشکاران باید شهدا را الگوی خود قرار دهند،گفت: ورزشکارانی که از حضور در برابر ورزشکاران رژیم صهیونیستی در رقابت های جهانی و بین المللی امتناع می کنند، پوریای ولی زمان هستند که باید همواره از آنها قدردانی شود.
ورزشکاران، شهدا را الگوی خود قرار دهند,خراسان شمالی+بجنورد+رضا نوری+نماینده ولی فقیه+شهدای ورزشکار+یادواره

به گزارش عصراترك، حجت الاسلام نوری روز یکشنبه در آیین یادواره ۱۱۰ شهید ورزشکار خراسان شمالی اظهار داشت: برخلاف بسیاری از جنگ ها، هشت سال دفاع مقدس نبردی داوطلبانه بود که مردم با فهم و درک حضور یافتند و برای دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب از خون خود گذشتند.

وی افزود: در جنگ تحمیلی همه اقشار جامعه از همه طبقات نظیر ورزشکاران، اصناف، پزشکان و دانش آموزان حضور داشتند و فصل مشترک همه آنها دفاع از اسلام و تمامیت ارضی کشور بود.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: در این جنگ هشت ساله ۳۵ هزار دانش آموزان بدون هیچ‌گونه ترسی در برابر گلوله های دشمن ایستادند و شهید شدند تا اقتدار کشور حفظ شود.

وی با بیان اینکه ورزشکاران باید شهدا را الگوی خود قرار دهند، گفت: ورزشکارانی از حضور در برابر ورزشکاران رژیم صهیونیستی در رقابت های جهانی و بین المللی امتناع می کنند، پوریای ولی زمان هستند که باید همواره از آنها قدردانی شود.

 

انتهای پیام/ عبدالله یزدانی

 

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک