شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۵۴۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ساعت ۱۳:۴۹
ریاست بنیاد مستضعفین کشور:

همت و وحدت شرط عبور از شرایط سخت اقتصادی است

پروریز فتاح با اشاره به اینکه شرایط اقتصادی سخت ولی با عنایت، به همت و وحدت قابل عبور است، گفت: این وحدت رویه که در خراسان شمالی بین برادران اهل سنت و شیعه، مسئولان و سپاه دیده می شود، باید این وحدت پایدار باشد.
همت و وحدت شرط عبور از شرایط سخت اقتصادی است ,

 به گزارش خبرنگار عصراترک از مانه و سملقان، دکتر فتاح، ریاست بنیاد مستضعفین کشور در مراسم اجتماع بزرگ جهادگران فاطمی در شهرستان مانه و سملقان گفت: امروز کشور در وضعیت شرایط خاصی است یک پیچ تاریخی و فشار بر مردم زیاد است.

وی ادامه داد: البته که  عنایت الهی و نیت خوب مردم و با رهبری مقام معظم رهبری  مثل همیشه پشت سرمی گذاریم.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه شرایط اقتصادی سخت ولی با عنایت، به همت و وحدت قابل عبور است، گفت: این وحدت رویه که در خراسان شمالی بین برادران اهل سنت و شیعه، مسئولان و سپاه دیده می شود، باید این وحدت پایدار باشد.

وی بر اتمام پروژه های بنیاد علوی تاکید کرد و گفت: تلاش ما بر این است که کارهای ناقص را به اتمام برسانیم، براین اساس در بنیاد علوی هیچ پروژه نیمه تمامی نداریم.

فتاح  یک نوید به افراد تحت پوشش کمیته و بهزیستی در سطح شهرستان مانه و سملقان داد و گفت: امار تحت پوشش های بهزیستی و کمیته امداد تحویل شود که یک هدیه به حسابشان واریز شود

وی در خصوص تکمیل مسجد امام علی نیز گفت: این مسجد هم ناقص است که تکمیل می شود.

فتاح ضمن خدا قوت به گروه های جهادی گفت: برکت زندگی و انقلاب ما همین گروه های جهادی و داوطلب و ایثارگر است و حتماخدای متعال عنایت خواهد کرد مثل همیشه، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک کشتی بان و یک ولی و یک امام دارد و از این مسایل و گذر گاه های سخت عبور خواهد کرد.

محمد وحیدی، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این مراسم  به کمبود های شهرستان  به خصوص در حوزه اشتغال تاکید کرد و  گفت :این شهرستان از لحاظ وضعیت و پهنه جفرافیایی وسیعترین شهرستان استان است و در بخش اقتصاد زیربنیایی اقتصاد کشاورزی؛ زارعت؛ دامداری؛ باغداری از مهم ترین کانون های تولید است و این ظرفیت می طلبد که در کنار مردم باشیم و کارهای بزرگتری برای رفع مشکلات اقتصادی کشور انجام دهیم.

پاکمهر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در ادامه این برنامه گفت: براساس شاخص های توسعه این شهرستان خیلی محروم و عقب ماندگی های زیاد دارد و مهم ترین خواسته شهرستان پروژه سیمان سمنگان است که ۱۵سال آستان قدس شروع کرده ولی این همه سال پروژه نیمه تمام مانده پروژه ای که ظرفیت اشتغال ۳هزار نفر را دارد

وی به پروژه های آب رسانی شهرستان اشاره کرد و گفت: مجتمع اب رسانی کهنه جلگه از سد چندیر و مجتمع اب رسانی شیرین دره که امید است با انجام این موارد مشکلات تامین اب شهرستان برطرف شود.

 

انتهای پیام/صدیقی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک