شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۵۴۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ساعت ۱۰:۲۱
رئیس اداره صمت شیروان:

۳۰ پرونده تخلفاتی در بازرسی فراگیر از صنوف شیروان تشکیل شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شیروان گفت: در اجرای طرح سراسری بازرسی فراگیر صنوف، 138 مورد بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان انجام و 30 پرونده تخلفاتی تشکیل شد.
 30 پرونده تخلفاتی در بازرسی فراگیر از صنوف شیروان تشکیل شد,

عبدالله گلی در گفت و گو با خبرنگار عصر اترک در شیروان با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در اجرای طرح سراسری بازرسی فراگیر صنوف، 138 مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان انجام شد که 30 پرونده تخلفاتی تشکیل و از این تعداد هشت مورد گرانفروشی در رابطه با اجناس ماکارونی و روغن، 14 مورد عدم درج قیمت، 6 مورد عدم ارائه فاکتور و دو مورد احتکار کشف شد.

گلی افزود: با توجه به التهاب کاذب قیمت کالاها خصوصا روغن و ماکارانی بازرسی از کالاهای اساسی با همکاری اداره صمت، جهاد کشاورزی، تعزیرات، اتاق اصناف و بهداشت در قالب 8 تیم متشکل از 20 نفر در دستور قرار گرفت که بازدید از میوه فروشی ها، صنوف و خدماتی انجام شد.

وی عنوان کرد: با توجه به شرایط فعلی افرادی سوء استفاده گر اقدام به احتکار کالا در انبارهای ناشناخته خود می کنند که در زمان معینی با قیمت بالاتر به مصرف کننده به فروش برسانند در صورتیکه فروش کالاها باید براساس قیمت درج شده روی اجناس باشد و در غیر اینصورت تخلف محسوب می شود.

عضو شورای آرد و نان شهرستان شیروان تصریح کرد: از شهروندان درخواست می‌شود تا همکاری لازم را داشته باشند و موارد تخلف را با شماره تلفن گویا ۱۲۴ سامانه ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گزارش دهند.

وی اضافه کرد: همچنین در اجرای این طرح دو پرونده احتکار کالا مربوط به روغن و ماکاروانی کشف شد که دو متخلف شناسایی شدند و پس از تکمیل اسناد به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/حق بین

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک