سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۵۴۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ساعت ۹:۲۱
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شیروان خبر داد:

آغاز رزمایش جهادگران فاطمی با حضور ۱۲۰۰ جهادگر در شیروان

سرهنگ ابوالفضل باقری گفت: رزمایش جهادگران فاطمی با حضور ۱۲۰۰ جهادگر بسیجی در قالب ۲۹۵ برنامه شهرستانی در دهه بسیج سازندگی در مناطق کم برخوردار این شهرستان اجرا می شود.
آغاز رزمایش جهادگران فاطمی با حضور ۱۲۰۰ جهادگر در شیروان,

سرهنگ ابوالفضل باقری،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شیروان در گفت و گو با خبرنگار عصراترک در شیروان اظهار داشت: با توجه به برگزاری رزمایش و اجتماع بزرگ جهادگران فاطمی در دهه بسیج سازندگی برنامه های متنوعی در سطح شهرستان شیروان توسط ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، گروه‌های مقاومت و گروه های جهادی بسیج پیش بینی شده است.

باقری ادامه داد: این رزمایش از هفدهم اردیبهشت آغاز و تا بیست و ششم اردیبهشت ماه سال جاری ادامه دارد که در خدمت مناطق محروم در شهرستان خواهیم بود.

عضو شورای تامین شهرستان شیروان تاکید کرد: رویکرد این برنامه ها برای مناطق کم برخوردار و محروم شهرستان خواهد بود و مهمترین اهداف، گردهمایی و اجتماع جهادگران فاطمی در بحث حفظ انسجام گروه های بسیج است و خود نوعی اعلام همراهی با اهداف نظام، انقلاب و الگوبرداری از روحیه جهادی و ایثارگری است.

وی تصریح کرد: بخش قابل توجهی از برنامه های این دهه توسط گروه های جهادی محله محور بسیج و مردم انجام می شود که برای دولت هیچ هزینه ای را ندارد که این یکی از نقاط بارز و عمده این گروه های جهادی است.

به گفته باقری بخشی از گروه های جهادی در قالب گروه های جهادی طرح هجرت هستند که غالباً از بسیجیان دانشجویی هستند که در مناطق مختلف حاضر شده و خدماتی را ارائه خواهند داد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شیروان عرصه های خدماتی این رزمایش را متنوع دانست و افزود: با خدمت رسانی در عرصه های فرهنگی، آموزشی، تحصیلی، عمرانی، مشاوره، کشاورزی، ویزیت پزشکی، ویزیت دام و خدمات دندانپزشکی در این دهه در خدمت مردم عزیز شهرستان شیروان در نقاط محروم خواهیم بود.

باقری در ادامه بیان داشت: از همین رو فراخوان بزرگی را امروز هجدهم اردیبهشت ماه با حضور ۱۲۰۰ نفری از جهادگران خواهیم داشت تا یک تیری باشد بر برنامه های ضد نظام دشمن. که با پوشش خبری این گروه های جهادی همراهی گروه های جهادی رو در کنار مردم بتوانیم نشان دهیم 

سرهنگ باقری گفت: رزمایش جهادگران فاطمی در قالب ۲۹۵ برنامه شهرستانی توسط گروه های جهادی انجام می شود که ۴۲ برنامه آن روستایی و در بخش‌های قوشخانه و سرحد به عنوان مناطق محروم خواهد بود.

وی در پایان با اشاره به اینکه برخی از رسانه های دشمن شبهاتی را بر گروه های جهادی وارد می کنند، خاطر نشان کرد: این گروه های جهادی هزینه ای برای نظام ندارند و اگر بررسی بیشتری بکنیم خواهیم دید که این جملات کاملاً بی انصافی است و گروه های جهادی غالباً خود محور و خود کار هستند و نیازی به بودجه‌های خاص دولتی ندارند بلکه آورده است و آن این است که مردم را در پروژه های جهادی مشارکت می دهند.

 

انتهای پیام/حق بین

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک