چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۵۴۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ساعت ۱۰:۲۷
مدیرکل بیمه سلامت خراسان شمالی عنوان کرد:

پرداخت تمام مطالبات بیمه سلامت خراسان شمالی به بخش های غیردولتی دانشگاهی

محسن رعنایی با اشاره به اینکه 40 میلیارد و 803 میلیون ریال هزینه درمان پرداختی از طرف بیمه سلامت متعلق به بخش های خصوصی استان است، گفت: پرداختی ها در بخش غیردولتی دانشگاهی تا پایان سال 1400 تسویه شده است .
پرداخت تمام مطالبات بیمه سلامت خراسان شمالی به بخش های غیردولتی دانشگاهی,

محسن رعنایی، مدیرکل بیمه سلامت خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک با اشاره به اینکه 411 میلیارد ریال مطالبات موسسات درمانی طرف قرارداد با بیمه سلامت در اردیبهشت ماه سال جاری پرداخت شده است، اظهار داشت: لازم به ذکر است که از مجموع این مطالبات، 364 میلیارد و 526 میلیون ریال مربوط به مطالبات موسسات دولتی دانشگاهی زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی  و دانشکده علوم پزشکی اسفراین و مابقی مطالبات نیز مربوط به موسسات درمانی در بخش های خصوصی، خیریه و غیردانشگاهی است.

 

وی ادامه داد: براساس مطالبات پرداختی به موسسات دولتی دانشگاهی، 279 میلیارد و 795 میلیون ریال پرداخت قطعی هزینه های درمان در حوزه اسناد بستری بیمارستانی دولتی دانشگاهی، 58 میلیارد و 864 میلیون ریال مربوط به هزینه های داروئی اسناد بستری بیمارستان های دولتی استان و 25 میلیارد و 867 میلیون ریال مربوط به پرداخت مطالبات در بخش سطح یک روستایی در فروردین 1401 بوده است.

 

رعنایی گفت: 40 میلیارد و 803 میلیون ریال هزینه درمان پرداختی از طرف بیمه سلامت متعلق به بخش های خصوصی و خیریه در حوزه های پزشک خانواده شهری، بیمارستان های غیردولتی، پزشکان بخش خصوصی، پاراکلینیک، داروخانه و درمانگاه های بخش خصوصی طرف قرارداد هستند.

 

مدیرکل بیمه سلامت خراسان شمالی خاطرنشان کرد: همچنین مبلغ پنج میلیارد و 676 میلیون ریال نیز به مراکز خصوصی دیالیز پرداخت شده است.

 

وی یادآور شد: پرداختی ها در بخش غیردولتی دانشگاهی شامل بخش های خصوصی، خیریه در حوزه های پزشک خانواده شهری، پزشکان بخش خصوصی، پاراکلینیک، داروخانه و درمانگاه های بخش خصوصی طرف قرارداد تا پایان سال 1400 تسویه شده است .

 

مدیرکل بیمه سلامت استان خراسان شمالی اظهار داشت: لازم به ذکر است که بیمه سلامت برای نخستین سال موفق شده است که پرداختی های موسسات دولتی در بخش سطح یک روستایی و موسسات غیردولتی در بخش های پزشک خانواده شهری، بیمارستان های غیردولتی، پزشکان بخش خصوصی، پاراکلینیک ها، داروخانه ها و درمانگاه های بخش خصوصی طرف قرارداد را بدون تاخیر پرداخت کند.

 

رعنایی بیان داشت: خراسان شمالی 390 موسسه درمانی طرف قرارداد دارد که 100 درصد این موسسات در طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیکی با بیمه سلامت قرارداد همکاری دارند و در حال حاضر 100 درصد نسخ بیمه سلامت توسط این موسسات، نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیکی می شوند.

 

انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک