چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۴۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ساعت ۱۰:۲۰
فرماندار شیروان :

سیل ۱۳۰ میلیارد ریال خسارت در شیروان به بار آورد

فرماندار شیروان گفت: در اثر بارش رگباری و شدید باران اخیر در این شهرستان و بروز سیلاب در شهرها و روستاها، خسارات زیادی به دامپروران، کشاورزان، منازل و معابر شهری و روستایی، زیرساختهای برق و آب وارد شد.
سیل  ۱۳۰ میلیارد ریال خسارت در شیروان به بار آورد ,

دولت اسماعیل زاده در گفت و گو با خبرنگار عصر اترک در شیروان اظهار داشت: شیروان با ۲۳.۴ دهم میلیمتر بارش باران در روز چهارشنبه بعنوان دومین شهر پربارش کشور محسوب می شد که این امر علی رغم اعلام قبلی سازمان هواشناسی و آمادگی کامل ستاد مدیریت بحران شهرستان مشکلاتی را  بوجود آورد که با برنامه ریزی و پیگیری میدانی اکثر مشکلات در آن روز مرتفع ، نقاط حادثه خیز شناسایی و اقدامات لازم جهت رفع و پیشگیری حوادث مشابه صورت گرفت.

وی افزود: بارش باران و جاری شدن سیل در حوزه جهاد کشاورزی ۵۸ میلیارد ریال، راهداری ۳۲ میلیارد ریال، بنیاد مسکن ۳۰ میلیارد ریال، آبفا ۲ میلیارد ریال، شرکت برق ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و شهرداری ۵ میلیارد ریال خسارت وارد کرده است.

انتهای پیام/حق بین

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک