جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۴۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۲/۱۰ - ساعت ۱۳:۱۰
خطیب نماز جمعه شیروان:

فلسطین خط مقدم جهان اسلام است/همه مسلمان‌ها، هم وطن محسوب می شوند

امام جمعه شیروان گفت: فلسطین امروز خط مقدم جهان اسلام است مقاومت و مجاهدت مردم مسلمان فلسطین موجب شده که نشانه های اضمحلال و نابودی بیش از پیش رژیم ننگین صهیونیستی نمایان شود.
فلسطین خط مقدم جهان اسلام است/همه مسلمان‌ها، هم وطن محسوب می شوند ,

به گزارش عصر اترک از شیروان، حجت الاسلام حسین تکمیلی، امام جمعه شیروان در خطبه اول نماز جمعه روز قدس که در مصلای امام خامنه‌ای این شهرستان، اظهار کرد: مهمترین اثر ماه مبارک رمضان تمرین تقوا و بندگی است.

وی گفت: در ماه رمضان تمرین کردیم پرخوری نداشته باشیم؛ چرا که پرخوری علاوه بر ضرر جسمانی و بروز انواع بیماری، موجب قساوت قلب نیز می شود.

امام جمعه شیروان افزود: در این ماه تمرین کردیم که به فکر نیازمندان باشیم و همچنین تمرین صبر و تحمل داشتیم.

وی تصریح کرد: صبر سرمنشأ همه خوبی هاست، بسیاری از اختلافات خانوادگی و درگیری و نزاع های خیابانی به خاطر کم صبری است.

حجت الاسلام تکمیلی در خطبه دوم نمازجمعه شهرستان شیروان ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، بیان داشت: فلسطین امروز خط مقدم جهان اسلام است مقاومت و مجاهدت مردم مسلمان فلسطین موجب شده که نشانه های اضمحلال و نابودی بیش از پیش رژیم ننگین صهیونیستی نمایان شود.

امام جمعه شیروان افزود: در اسلام مرزها اعتباری ملاک هستند و در واقع هر مسلمانی که در دنیا وجود داشته باشد، هم وطن محسوب می شود و اگر مورد ظلم قرار بگیرد به حکم انسانی و اسلامی باید به او کمک کرد. 

حجت الاسلام تکمیلی روز شوراهای اسلامی شهر و روستا را گرامی داشتند و در این خصوص بیان کرد: شوراهای اسلامی با وحدت و همدلی و کار و تلاش مجاهدانه در زمینه مسائل عمرانی و فرهنگی تلاش کنند و شفافیت با مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی در ادامه هفته معلم را نیز به تمام معلمان و جامعه فرهنگیان تبریک گفته و افزود: انتظار ما از معلمان تربیت نسل مومن و کارآمد و انقلابی است.

حجت الاسلام تکمیلی همچنین روز کار و کارگر را تبریک گفت و بیان داشت: با توجه به اینکه کار و کارگر در اسلام مورد احترام است، مدیران و مسئولان باید تلاش کنند تا جامعه کارگر که در مسیر شکوفایی اقتصاد جامعه و خانواده خود تلاش می‌کند دغدغه معیشتی نداشته باشد.

انتهای پیام/حق بین

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک