یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۵۴۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ساعت ۱۵:۱۲
امام جمعه بخش خبوشان

رژیم غاصب صهیونیستی امروز برای زنده ماندن دست و پا میزند

حجت الاسلام رضا حسن‌زاده گفت: امروز درگیری در داخل سرزمین‌های اشغالی است و آن ها هر شب کابوس مرگ می بینند.
رژیم غاصب صهیونیستی امروز برای زنده ماندن دست و پا میزند,

به گزارش خبرنگار عصراترک از فاروج، حجت الاسلام والمسلمین رضا حسن‌زاده، امام جمعه بخش خبوشان در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اظهارکرد: رژیم غاصب صهیونیستی امروز برای زنده ماندن دست و پا میزند، امروز درگیری در داخل سرزمین‌های اشغالی است و آن ها هر شب کابوس مرگ می بینند و رشادتهای شهدایی چون حاج قاسم سلیمانی، سردار حجازی، سردار شهلایی و سید حسن نصرالله فرمانده حزب الله آرزوهای صهیونیست‌ها را بر باد داده است.

خطیب جمعه بخش خبوشان گفت: توجه به معیشت معلمان و هزینه در آموزش و پرورش سرمایه گذاری بلند مدت برای پیشرفت کشور است چرا که آموزش و پرورش لوکوموتیو پیشران هر مملکتی است.

وی با اشاره به توصیه‌های مقام معظم رهبری به شوراها به عنوان یک راهبرد اظهار داشت: توجه به چیدمان شهری، روستایی، حفظ اصالت ملی، ساخت سازه‌های اسلامی، کارهای زیر بنایی، توجه به مستضعفان، دوری از هدر دادن بیت المال و سفرهای غیر ضرور و در کنار آن داشتن روحیه جهادی  در خدمت به مردم بودن را از شاخصه‌های شورای در تراز انقلاب است.

حجت الاسلام والمسلمین رضا حسن‌زاده خاطرنشان کرد: رسول خدا پس از بوسه بر دستان سعد انصاری آن را به دور از آتش دانست و ما هم باید آن طور که شایسته است قدر کارگران را که ستون فقرات اقتصادی کشور و سربازان جنگ اقتصادی هستند بدانیم.

 

انتهای پیام/م.شادکام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک