جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۵۴۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۲/۰۸ - ساعت ۰:۵۰
امام جمعه شهر شوقان:

بزرگداشت روز قدس یک وظیفه انسانی و اسلامی است

امام جمعه شهر شوقان با بیان اینکه بزرگداشت روز قدس یک وظیفه انسانی و اسلامی است گفت: همه انسان‌های آزاده و همه مسلمانان باید برای بزرگداشت آن اقدام کنند و تا محو رژیم صهیونیستی این روز را باشکوه‌تر از همیشه برگزار نمایند.
بزرگداشت روز قدس یک وظیفه انسانی و اسلامی است,

حجت الاسلام پهلوانی، امام جمعه شهر شوقان در گفتگو با خبرنگار عصراترک در جاجرم، با بیان اینکه روز قدس فقط یک مساله فلسطینی و عربی نیست، اظهار داشت: روز قدس یک درد و رنج جانکاه انسانی و بشری و یک موضوع بین‌المللی اسلامی است.


وی ادامه داد: براین اساس بزرگداشت روز قدس یک وظیفه انسانی و اسلامی است که همه انسان‌های آزاده و مسلمانان باید برای بزرگداشت این روزاقدام و تا محو رژیم صهیونیستی این روز را باشکوه‌تر از همیشه برگزار کنند.

 

حجت الاسلام پهلوانی گفت: ابتکار بی‌نظیر حضرت امام خمینی(ره) در نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به روز جهانی قدس دشمنان اسلام و قدس شریف را حقیقتا غافلگیر کرد.

 

وی ابراز داشت: پیام امام (ره) در خصوص روز قدس در بیداری ملت های اسلامی بسیار موثر واقع شد که این پیام یک حالت افندی سهمگین علیه نظام پوشالی صهیونیستی غاصب در کل دنیا ایجاد کرد.


 امام جمعه شهر شوقان با بیان اینکه حضرت امام (ره) با این اقدام استراتژیک، به رژیم صهیونیستی و حامیانش فهماند که از این پس نه قدس و نه مردم فلسطین، که هیچ مظلوم و محرومی در سرتاسر جهان تنها نیست.

 

وی افزود: پس از این نام‌گذاری، روز قدس تبدیل به نمادی برای بیداری همه ملت‌های آزاده و به‌ویژه مسلمانان شد.

 

وی در انتها از مردم شریف بخش شوقان و تمام ملت عزیز و بزرگوار ایران درخواست کرد در راهپیمایی دشمن شکن روز قدس شرکت کنند.

 

انتهای پیام/نصیری

 

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک