جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۴۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۲/۰۷ - ساعت ۱۳:۲۷
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جاجرم:

قدس، فصل مبارزات خونین تاریخ مقاومت اسلامی است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جاجرم گفت: قدس، فصل مبارزات خونین تاریخ مقاومت اسلامی است که برگ برگ آن، یادمان فریاد بی کرانه، مظلومیتی بی مرز و حماسه ای ماندگار از ایثار، شجاعت و شهادت است.
 قدس، فصل مبارزات خونین تاریخ مقاومت اسلامی است,

علی اصغر شکوری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جاجرم در گفتگو با خبر نگار پایگاه خبری جاجرم، با اشاره به سخنان معمار کبیر انقلاب در خصوص اهمیت روز قدس ابراز داشت: بدون تردید تعیین روز جهانی قدس از سوی حضرت امام خمینی (ره) را باید به عنوان نقطه عطفی در رهبری حکیمانه آن پیرفرزانه در جهان اسلام و ودیعه ای ارزشمند از سوی خداوند به انقلاب اسلامی و مردم مسلمان وستمدیده جهان قلمداد کرد.

شکوری  گفت: امسال در حالی به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان نزدیک شده ایم که در سال های اخیر شاهد شدت گرفتن مبارزات فلسطین علیه اسرائیل هستیم و آنچه در این میان مؤید بیش از پیش دوگانگی حقوق بشری و چهره منفور غرب شده است، سکوت مفتضحانه مجامع وابسته به آن ها در مواجهه با اینگونه جنایت ها و دامن زدن به چنین کشتارهایی است .

وی با اشاره به جایگاه هنر در گسترش فرهنگ مقاومت در جامعه افزود: جامعه هنرمندان متعهد و انقلابی و ولایی شهرستان جاجرم بر خود واجب می دانند ضمن شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس و تبعیت از فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) و تجدید میثاق با ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای، از همه مردم متدین ،انقلابی و روزه دار، دعوت نماید در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرده و  تنفر و انجار خود را از رژیم صهیونیسم نشان دهند و این تنفر را در فضای مجازی نشان دهند. و یقین داشته باشیم که پایان عمر آنها بسیار نزدیک است و با وحدت و همدلی، زمینه تحقق وعده الهی پیروزی نهایی مستضعفین بر مستکبران را فراهم آوریم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جاجرم ابراز داشت: مراسم روز جهانی قدس در شهرستان جاجرم در روز جمعه از ساعت ده و سی دقیقه با اجرای نمایش گروه تئاتر آغاز می شود و راهپیمایی راس ساعت 11 از میدان امام خمینی ره خواهد بود.

وی افزود: شروع راهپیمایی روز قدس از میدان امام  به سمت خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید مطهری، خیابان معلم خیابان شهید باهنر، خیابان شهید رجایی  و در پایان به سمت مصلی امام حسن مجتبی  علیه السلام  جهت قرائت قطعنامه و نماز جمعه حرکت خواهیم کرد.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک