چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۴۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ساعت ۱۲:۱
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۴نقطه از شهرستان فاروج

هادی قمبری گفت: مراسم راهپیمایی روز قدس در 4 نقطه از شهرستان فاروج، ساعت 11 روز جمعه 9 اردیبهشت ماه همزمان با اقصی نقاط کشور برگزار خواهد شد.
برگزاری راهپیمایی روز قدس در  4نقطه از شهرستان فاروج,

به گزارش خبرنگار عصراترک از فاروج، هادی قمبری، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان فاروج گفت: مراسم راهپیمایی روز قدس روز جمعه  ۹ اردیبهشت ماه همزمان با سراسر کشور از ساعت ۱۱صبح در 4نقطه از شهرستان فاروج برگزار خواهد شد.

وی افزود: در شهرستان فاروج راهپیمایی روز قدس علاوه بر شهر فاروج در شهر تیتکانلو، روستای مایوان و روستای خرق نیز برگزار خواهد شد.

 قمبری در رابطه با مسیرهای راهپیمایی نیز اظهار داشت: مسیرهای راهپیمایی در شهر فاروج از مسجد آل یاسین به مسجد جامع و مصلی نماز جمعه و در شهر تیتکانلو نیز از میدان مرکزی شهر به سمت مصلی نماز جمعه خواهد بود.

وی ضمن دعوت از کلیه مردم ولایت مدار و شهید پرور شهرستان فاروج برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس خاطر نشان کرد: روز قدس، روز مقاومت و ایستادگی در برابر رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی است و مردم ولایت مدار و شهید پرور شهرستان فاروج با حضور گسترده خود در این راهپیمایی مشت محکمی به دهان استکبار جهانی خواهند کوبید.

 

انتهای پیام/م.شادکام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک