جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۳۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ساعت ۹:۲۱

تفکر داعشی و صهیونیستی پشت صحنه جنایت حرم رضوی است/ بر هم زدن امنیت نظام، در راس اهداف گروهک‌های تکفیری

آخوند اهل سنت خراسان شمالی تفکر داعشی و صهیونیستی را پشت صحنه جنایت حرم رضوی دانست و گفت: این اقدام نمی تواند یک سوقصد شخصی باشد.
تفکر داعشی و صهیونیستی پشت صحنه جنایت حرم رضوی است/ بر هم زدن امنیت نظام، در راس اهداف گروهک‌های تکفیری ,

خال محمد آخوند سرفراز، مدیر حوزه علمیه هدایتی روستای کلاته ابریشم خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک در رابطه با حمله تروریستی امروز در حرم مطهر رضوی ضمن محکوم کردن این اتفاق، اظهار داشت: این حملات قطعا نمی تواند یک سوقصد‌ شخصی باشد، زیرا این حمله به یک گروه و فرهنگ خاص بوده است.

وی ادامه داد: این اتفاق نشان دهنده این است که تشکل هایی با یک سری برنامه ها در  پشت این ماجرا وجود دارد که به جامعه روحانیت حمله می کند و قطعا مسئله شخصی نمی‌تواند باشد.

آخوند سرفراز اضافه کرد: این حملات به گروهک هایی بر می گردد که تحمل دیدن امنیت کشور ایران را ندارند و برای برهم زدن این محیط امن دست های زیادی پشت صحنه است.

وی با بیان اینکه با دستگیری ضارب در حرم مطهر رضوی به زودی هدف و تفکر فرد مشخص خواهد شد، گفت: اما مشهود است که تفکری که پشت صحنه این اقدام تروریستی قرار دارد، تفکری تکفیری، داعشی و صهیونیستی است که می‌خواهند امنیت کشور را بر هم بزنند.

وی با اشاره به اینکه مکان های مذهبی و حرم ها برای مردم محیطی امن و آرامش بخش به شمار می روند، گفت: براین اساس این مکان ها مورد هدف و طرح ریزی دشمن قرار گرفته تا علاوه بر هتک حرمت به این جایگاه، امنیت را نیز برهم بزنند.
 آخوند سرفراز یادآور شد: هر کس که اسلام و مسلمانی می کند با این جنایات مخالف است و آن را محکوم می کند چراکه این جنایت ها در دایره هیچ کدام از مذاهب اسلامی جای ندارد و قطعا این اتفاق محکوم است.

وی در انتها گفت: در این اتفاق بدون شک دست کسانی که در خارج از مرزها به دنبال تخریب نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، در کار است.


انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک