جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۳۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ - ساعت ۹:۱۸
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان خبر داد:

اهدای حدود ۱۰ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی توسط خیران جرگلانی

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان از اهدای ۹ میلیارد و هشتصد و سی میلیون ریال تجهیزات پزشکی در سال ۱۴۰۰ توسط خیرین سلامت بخش جرگلان خبر داد.
اهدای حدود 10 میلیارد ریال تجهیزات پزشکی توسط خیران جرگلانی,

سید عرفان حاتمی، سرپرست شبکه بهذاشت و درمان شهرستان راز و جرگلان در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار کرد: مبالغ مذکور بابت ساخت پانسیون پزشک در مرکز خدمات جامع سلامت شهر یکه صعود، اهدا یک دستگاه ECG ، یک دستگاه الکتروشوک، دو دستگاه پالس اکسی متر برای خانه بهداشت کرکولی و پایگاه بهداشتی شهر یکه صعود، یک عدد تخت سی پی آر، خرید و تحویل یک دستگاه نبولایزر، یک عدد سیستم کامپیوتر برای خانه بهداشت کرکولی ، دو عدد فشار سنج دیجیتال، یک عدد تخت بیمار، ، یک دستگاه ویلچر جهت پایگاه بهداشتی شهر یکه صعود و خرید و نصب پرده جهت خانه بهداشت مزارلق، جمعاً به مبلغ ۹ میلیارد و هشتصد و سی میلیون ریال اهدا شده است.

حاتمی با بیان اینکه همدلی و همراهی خیرین با مدافعان سلامت در اپیدمی بیماری کرونا تاثیر قابل ملاحظه‌ای در روحیه کادر بهداشت و درمان دارد، یادآور شد: برای همه کسانی که سبب این امر خیر شده‌اند از درگاه خداوند یکتا، توفیق روز افزون مسئلت دارم.

وی ضمن قدردانی از خیرین سلامت شهرستان راز و جرگلان افزود: توسعه و ترویج مشارکت خیرین در کمک به کاهش مشکلات دردمندان جامعه از طریق تأمین منابع و امکانات مورد نیاز بخش سلامت، ضروری است.

انتهای پیام/رحیمی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک