جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۲۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ساعت ۱۳:۴۵
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی :

۱۵۰آموزشگاه در استان برای اسکان نوروزی فرهنگیان آماده شد

ابوالقاسم اکبری گفت: 150 آموزشگاه با یک هزار و 158 اتاق در هفت شهرستان استان برای اسکان نوروزی فرهنگیان تجهیز و آماده شده است.
150آموزشگاه در استان برای اسکان نوروزی فرهنگیان آماده شد,خراسان شمالی+بجنورد+آموزش و پرورش+ابوالقاسم اکبری+نوروز+اسکان نوروزی

‌به گزارش پایگاه خبری بجنا،  پیش از ظهر امروز ابوالقاسم اکبری مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی در آئین افتتاحیه ستاد اسکان فرهنگیان استان اظهار داشت: تعداد 150 آموزشگاه با هزارو 158 اتاق در 7شهرستان استان برای اسکان نوروزی فرهنگیان تجهیز و آماده شده است.

وی افزود: این تعداد اتاق در سه گروه "ویژه، الف و ب" برای زائرین و مسافران نوروزی پیش بینی شده است.

این مقام مسئول در ادامه گفت: همچنین مدارسی که در مسیر جاده آسیایی هستند مانند: بدرانلو، تاتار، حصار گرمخان، گیفان، سیساب و قوچقلعه به حالت آماده باش در آمدند.

اکبری خاطر نشان کرد: علاوه بر مرکز پذیرشی که در سالن امام رضا(ع) بجنورد برای مرکز استان در نظر گرفته شده برای سایر شهرستان ها نیز برقرار است.  

این مقام مسئول تصریح کرد: مدرسه شاهد فاطمه الزهرا(س) بجنورد به علت فاصله کمی که با بیمارستان امام علی(ع) دارد، ویژه خانواده مصدومین در نظر گرفته شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی بیان داشت: در موارد اضطرار و بحران های جاده ای، سالن های ورزشی آموزش و پرورش و اداره کل ورزش و جوانان و تمامی  امکانات دستگاه های دولتی استان در اختیار این عزیزان قرار می گیرد.

 

انتهای پیام/ عبدالله یزدانی

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک