جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۲۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ساعت ۱۴:۱۵
مسئول بسیج دانش آموزی سپاه حضرت جوادالائمه(ع):

۲۴هزار دانش آموز خراسان شمالی در اردوی راهیان نور مجازی شرکت کردند

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه حضرت جوادالائمه(ع) گفت: بستر مجازی برای حضور بیش از 24هزار دانش آموز خراسان شمالی در اردوی راهیان نور مجازی از امروز فراهم شد.
24هزار دانش آموز خراسان شمالی در اردوی راهیان نور مجازی شرکت کردند,خراسان شمالی+بجنورد+راهیان نور+حمید عاقلی+بسیج دانش آموزی

‌به گزارش پایگاه خبری بجنا، پیش از ظهر دوشنبه سرهنگ حمید عاقلی، مسئول بسیج دانش آموزی سپاه حضرت جوادالائمه(ع)، در آیین افتتاح راهیان نور مجازی دانش آموزی که در سالن همایش استانداری برگزار شد اظهار داشت: هم اکنون ۲۳۰ کاروان دانش آموزی در استان تشکیل شده تا به صورت مجازی از مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس در قالب اردوی مجازی راهیان نور بازدید کنند.

وی افزود:  از این تعداد دانش آموز ۱۰ هزار و ۶۰۷ نفر از بجنورد، سه هزار و ۱۲۲  از اسفراین، چهار هزار و ۷۴  از شیروان، ۲هزار و ۴۸۴ از مانه و سملقان، هزار و ۱۵۹ از جاجرم، هزار و ۲۰۰ نفر   از فاروج، ۶۰۰  از گرمه و هزار و  ۳۴۷ از راز و جرگلان و دانش آموزانی از سایر شهرهای استان در این اردوی ۲ روزه مجازی حضور دارند.

عاقلی گفت: تیم فنی آموزش و پرورش استان محتوای آفلاین و آنلاین برای این اردوی مجازی در قالب چهار یادمان تولید کرده است و همچنین ۵۰۰ هزار دانش آموز، تبلیغات اردوی مجازی راهیان نور را مشاهده کرده اند.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه حضرت جوادالائمه (ع) گفت: در پایان این اردوی ۲ روزه مجازی به یاد 417 دانش آموز شهید استان، به رسم یادبود از ۴۱۷ دانش آموز تقدیر و هدایایی اهدا خواهد شد.

 

به گزارش بجنا، ۱۸۶ هزار و ۵۶۵ دانش آموز خراسان شمالی در بیش از ۲ هزار باب آموزشگاه استان زیر نظر ۱۹ هزار نفر معلم تحصیل می کنند که از این تعداد ۱۰۷ هزار و ۱۰۰ دانش آموز در مقطع ابتدایی و مابقی متوسطه است.

 

 در مجموع ۴۸ درصد دانش آموزان استان را دختران تشکیل می دهند و ۳۸ درصد دانش آموزان در مناطق روستایی مشغول به تحصیل هستند.

 

انتهای پیام/عبدالله یزدانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک