سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۵۲۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ساعت ۱۰:۴۷
فرمانده سپاه شهرستان جاجرم:

۳۲ عنوان برنامه هفته پاسدار در جاجرم برگزار می شود

فرمانده سپاه شهرستان جاجرم گفت: سپاه شهرستان جاجرم به منظور پاسداشت این ایام ۳۲عنوان برنامه در بیش از ۷۰ نقطه در سطح شهرستان جاجرم اجرا خواهد کرد.
32 عنوان برنامه هفته پاسدار در جاجرم برگزار می شود,

به گزارش پایگاه خبری جاجرم ، فرمانده سپاه شهرستان جاجرم در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت روز پاسدار ضمن عرض تبریک ایام شعبانیه و اعیاد پربرکت این ماه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز به مدد الهی و هدایت های فرمانده معظم کل قوا در اوج اقتدار و سلامت به پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی در سراسر جهان پرداخته و باخدمت صادقانه در راستای رسالت پاسداری به مستضعفین و محرومان جامعه گام های بزرگی را برداشته است.

وی ضمن تبریک مجدد ایام شعبانیه و ولادت با سرسعادت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار افزود: درهمین راستا سپاه شهرستان جاجرم به منظور پاسداشت این ایام  ۳۲عنوان برنامه دربیش از ۷۰ نقطه در سطح شهرستان جاجرم اجرا خواهد کرد.

سرهنگ حیدری با اشاره به مهمترین برنامه های این هفته گفت: تجدید میثاق با شهیدان عطرافشانی مزار شهدا در شهرستان جاجرم،سنخواست و جلگه ی شوقان، برگزاری جشن میلاد امام حسین و روز پاسدار و نورافشانی، برگزاری جشن روزپاسدار با حضور شاغلین،پیشکسوتان و بازنشستگان، تقدیر از پاسداران نمونه خانواده هلی گرامی و فرزندان پاسداران عزیز در عرصه هایی که در حوزه های علمی ورزشی هنری رتبه های برتر شدند.

وی ابرازداشت: سرکشی از خانواده ی پاسدران شاغل بازنشسته جانبازان و به ویژه شش شهید سرافراز پاسدار را درهفته ی پاسدار داریم برگزاری مسابقات ورزشی جام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به میزبانی شهرستان ولایتمدار جاجرم را برای هشت ناحیه ی سطح سپاه جواد الائمه علیه السلام را ان شاالله خواهیم داشت.

فرمانده سپاه شهرستان جاجرم با بیان اینکه برنامه خاطره گویی پاسداران یادواره هشت سال دفاع مقدس درسطح مدارس پایگاه ها و مساجد را در طی هفته ی پاسدار خواهیم داشت گفت: برگزاری مسابقه ی نقاشی و دلنوشسته برای فرزندان پاسدارن به عنوان پدر قهرمان من را از هفته پاسدار آغاز میکنیم و اختتامه اش را در نیمه شعبان ان شاالله برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: برنامه ی بعدی که در هفته ی پاسدار خواهیم داشتم اجرای رزمایش مواسات برای تمام نیازمندان شناسایی شده در سطح شهرستان خواهد بود.

سرهنگ بهمن حیدری گفت: معرفی دست آورد های سپاه پیرامون پاسخ گویی به شبهات در راستای سپاه و پاسدران در فضای مجازی است که ان شاالله دستاوردهای ۴۲سال گذشته ی سپاه را بتوانیم در فضای مجازی بهش بپردازیم. بزرگداشت و نشست های بصیرتی و سیاسی در خصوص دستاوردهای سپاه پاسداران درسطح مساجد،پایگاه ها و به ویژه شبکه ی شاد برای دانش آموزان عزیزراهم خواهیم داشت .

وی افزود: تولید و انتشار هشتک سپاه دشمن شکن در بزرگداشت هفته ی پاسدار و معرفی سپاه به عنوان قهرمان خدمتگزار مردم و مقاوم دربرابر توطئه دشمنان راهم ان شاالله خواهیم داشت. همچنبن برگزاری پیادروی عمومی برای خانواده پاسدران و بسیجیان را در طول هفته برگزار خواهیم کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جاجرم با اشاره به افتتاح پروژه های عمرانی گفت: ساخت مسکن به تعداد چهار ساختمان برای محرومین بوده است که در این هفته به آنها تحویل داده خواهد شد.

وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه دستاوردهای سپاه در مصلی نمازجمعه شهرستان جاجرم را ان شاالله در هفته ی آینده خواهیم داشت گفت: همچنین سخنرانی فرمانده سپاه در بین خطبه های نمازجمعه ی با سلابت و دشمن شکن را ان شاالله در هفته ی آینده در دستور کار داریم.

 

انتهای پیام/ تقی زاده 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک