چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۲۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ساعت ۱۱:۴۵
امام جمعه جاجرم:

ضرورت تشکیل قرارگاه احسان و نیکوکاری به منظور پرهیز از موازی‌کاری

امام جمعه جاجرم با بیان اینکه در دوره کرونا همدلی مردم سبب شد تا معضلات اقتصادی کمتر خودنمایی کند، گفت: نیازمند تشکیل قرارگاه احسان و نیکوکاری برای جلوگیری از کارهای موازی هستیم.
ضرورت تشکیل قرارگاه احسان و نیکوکاری به منظور پرهیز از موازی‌کاری,

به گزارش پایگاه خبری جاجرم ،حجت الاسلام و المسلمین «هادی هوشمندنژاد» در نشست ستاد احسان و نیکوکاری شهرستان جاجرم بیان کرد: مواسات و همدلی از دستورات ناب اسلامی است که مورد تأکید بزرگان دین بوده است.

امام جمعه جاجرم با بیان اینکه در دوره کرونا این همدلی سبب شد تا معضلات اقتصادی در بین اقشار محروم کمتر خودنمایی کند، اظهارکرد: نیازمند تشکیل قرارگاه احسان و نیکوکاری برای جلوگیری از کارهای موازی هستیم .

«مصطفی حاج زاده» فرماندار شهرستان جاجرم هم در این نشست اظهارداشت :به لحاظ توزیع سرانه و خط فقر، استان باید برای افراد تحت پوشش حرکت جدی در راستای سرفصل های کمیته امداد انجام دهد.

وی تأکید کرد: در حوزه دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی آماده هستیم تا با تمام توان این نهاد مقدس را یاری کنیم.

تکمیل بانک اطلاعاتی نیازمندان و محرومان و پالایش ها دقیق تر افراد تحت پوشش و دقت در توزیع بسته های احسان و نیکوکاری هم از جمله مباحثی بود که مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جاجرم به آن اشاره کرد.

قرار است هزارو 500 بسته غذایی شامل  برنج، روغن، ماکارانی و ... برای ماه مبارک رمضان از سوی کمیته امداد بین مستمندان شهرستان توزیع شود.

انتهای پیام/ تقی زاده 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک