چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۵۱۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ساعت ۱۳:۲۱
مدیرکل بیمه سلامت خراسان شمالی خبر داد:

پرداخت ۹۴۰ میلیارد ریال مطالبات موسسات دولتی طرف قرارداد بیمه سلامت خراسان شمالی

محسن رعنایی با اشاره به اینکه در سال جاری یک هزار و 666 میلیارد ریال مطالبات موسسات درمانی طرف قرار داد بیمه سلامت در خراسان شمالی پرداخت شد، گفت: از این مجموع 940 میلیارد ریال مربوط به مطالبات موسسات دولتی دانشگاهی بوده است.
پرداخت 940 میلیارد ریال مطالبات موسسات دولتی طرف قرارداد بیمه سلامت خراسان شمالی ,

محسن رعنایی، مدیرکل بیمه سلامت خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار داشت: یک هزار و 666 میلیارد ریال مطالبات موسسات درمانی طرف قرار داد بیمه سلامت در خراسان شمالی پرداخت شده است که از این میزان 940 میلیارد ریال مربوط به مطالبات موسسات دولتی دانشگاهی و 370 میلیارد ریال نیز مطالبات بخش غیر دولتی دانشگاهی بوده است.

وی ادامه داد: موسسات درمانی غیردولتی دانشگاهی شامل بیمارستان های خصوصی، مراکز جراحی محدود ، مطب پزشکان، رادیولوژی ها، آزمایشگاهها هستند.

مدیرکل بیمه سلامت خراسان شمالی همچنین افزود: 356 میلیارد ریال نیز مطالبات سطح یک روستایی بوده که در سال 1400 پرداخت شده است.

رعنائی با تاکید بر تاثیر مثبت طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی بر پرداخت به موقع مطالبات موسسات درمانی طرف قرارداد اظهارداشت: با اجرای طرح ملی نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیکی، رسیدگی اسناد پزشکی به صورت الکترونیکی انجام می شود که این طرح باعث سرعت بخشیدن به رسیدگی اسناد پزشکی شده و در نتیجه مطالبات پزشکان و موسسات درمانی در سال 1400 به موقع پرداخت شده است.

 

انتهای پیام/ رحمانی 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک