پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۱۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ساعت ۱۵:۲
رییس سازمان عقیدتی و سیاسی وزارت دفاع:

قدرت نظامی ایران جرات تعرض را از دشمنان گرفته است/ با اقتدار در مذاکرات حضور داریم

حجت الاسلام و المسلمین ضیاالدین آقاجان پور با بیان اینکه امروز با تلاش های دانشمندان و نخبگان نظامی در حوزه دفاع به قدرت برتر منطقه و جهان تبدیل شده ایم، گفت: قدرت نظامی ایران، جرات تعرض به کشور را از دشمنان گرفته است.
قدرت نظامی ایران جرات تعرض را از دشمنان گرفته است/ با اقتدار در مذاکرات حضور داریم,خراسان شمالی+بجنورد+22بهمن+ضیاالدین آقاجان پور+وزارت دفاع

‌به گزارش پایگاه خبری بجنا، حجت الاسلام و المسلمین ضیاالدین آقاجان پور، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در مراسم 22 بهمن در جمع مردم بجنورد اظهارکرد: آرمان خواهی و مبارزات مردم ایران باعث تشکیل جمهوری اسلامی و حاکمیت دینی و اسلامی در کشور شد.

حجت الاسلام آقاجان پور افزود: امروز در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب بار دیگر شعارها و آرمان های انقلاب اسلامی که استقلال آزادی و جمهوری اسلامی است را فریاد می زنیم .

وی تاکید کرد: در دوران مبارزات قبل از انقلاب، مردم خواهان استقلال بودند چراکه حاکمان کشور وابسته بودند و بیگانگان برای کشور شاه، نخست وزیر، وزیر و نمایندگان را انتخاب می کردند .

وی تاکید کرد: قبل از انقلاب در دوران پهلوی اول، انگلیسی ها زمانی به این نتیجه رسیدند که رضا خان را شاه ایران کنند و در یک کودتاه او را شاه ایران کرده و به او دیکته کردند با اسلام و حجاب مبارزه کند و بی عفتی و فساد در جامعه رواج داده و حافظ منافع غرب در ایران باشد .

رییس سازمان عقیدتی و سیاسی وزارت دفاع تاکید کرد: رضا خان نسبت به مردم ایران ظلم می کرد اما غلام حلقه به گوش انگلیسی ها بود اما همین انگلیس ها که او را به عنوان شاه ایران گمارده بودند،  زمانی که احساس کردند تاریخ انقضا او تمام شده است گفتند باید ظرف 24 ساعت از ایران خارج شود.

حجت الاسلام آقاجان پور ادامه داد: محمد رضا پهلوی هم نوکر اجانب بود و به مردم ظلم و ستم می کرد اما امروز برخی تلاش می کنند، جنایات خاندان پهلوی را تطهیر می کنند.

وی تصریح کرد: امروز ملت ایران به آرمان های استقلال طلبی و جمهوری اسلامی به معنای حاکم بودن قوانین اسلامی بر کشور و انتخاب مسئولین توسط خودشان دست یافته اند.

وی ادامه داد: با تلاش های دانشمندان و نخبگان نظامی در حوزه دفاع به قدرت برتر منطقه تبدیل شده ایم و نیروهای مسلح ما از چنان اقتداری برخوردار شده که دشمن حتی فکر تعرض به کشور را نمی تواند در سر بپروراند.

رییس سازمان عقیدتی و سیاسی وزارت دفاع  گفت: امروز نخبگان در نیروهای مسلح مدرنترین تسلیحات نظامی را تولید می کنند و ایران نه تنها قدرت برتر منطقه بلکه قدرت بزرگ جهانی است و اگر نظام سلطه می گوید مذاکره کنیم مذاکره با عزت است .


حجت الاسلام آقاجان پور تاکید کرد: امروز غرب نیازمند مذاکره است نه ما.


وی خطاب به ملت ایران خاطرنشان کرد: با مقاومت و ایستادگی راهی را که می رویم ادامه می دهیم چراکه طبق وعده خدا پیروزی نزدیک است.


انتهای پیام/ عبدالله یزدانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک