جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۱۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ساعت ۱۰:۴۵
شهردار شهر یکه سعود خبرداد:

یکه سعود وسیع ترین شهر تازه تاسیس کشور

شهردار شهر یکه سعود از اعلام شهر یکه سعود بعنوان وسیع ترین شهر تازه تاسیس کشور خبر داد.
یکه سعود وسیع ترین شهر تازه تاسیس کشور,

جابر خالدی، شهردار شهر یکه سعود در گفتگو با عصر اترک گفت : با موافقت فرمانداری شهرستان راز و جرگلان بر ادغام سازه های پراکنده در حریم شهر یکه سعود مساحت این شهر تازه تاسیس از 430 هکتار به 590 هکتار رسید و به عنوان وسیعترین شهر تازه تاسیس کشور اعلام شد.

خالدی افزود: یکه سعود، با ادغام سه روستا در حدود 430 هکتار بود ولی به دلیل پراکندگی جمعیت و ساخت و سازهای های وسیع براساس اعلام فرمانداری رازوجرگلان قرار بر این شده است که همه این سازه ها نیز به طرح هادی افزوده شوند که وسعت هکتار آن 590 هکتار افزایش یافت که در مقایسه با شهرهای دیگر که حدود ۳۰۰ هکتار هستند، وسعت زیادی دارد.
 

وی با بیان اینکه این طرح در مراحل اولیه است، افزود: شناخته شدن به عنوان وسیعترین شهر تازه تاسیس کشور باعث جذب اعتبارات بیشترو ارائه خدمات بهتری خواهد شد.
 

شهردار یکه سعود همچنین از صفر شدن آمار تصادفات این شهر خبر داد و گفت : ورودی شهر در خیابان مصلی یکی از نقاط حادثه خیز بود که بارها تصادفات منجر به فوت در این نقطه رخ داده است و همچنین در سه راهی سکه سعود بالا، پیچ خطرناکی وجود دارد که این وردی ها در طرح هادی شهر نبودند که با هماهنگی های انجام شده، این موانع برطرف شد که تاثیر زیادی در کاهش مرگ و میر دارد.


انتهای پیام/ رحیمی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک