جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۵۱۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ساعت ۱۳:۸
با حضور استاندار خراسان شمالی،

۸۱ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان راز و جرگلان بهره برداری شد

صبح امروز با حضور استاندار خراسان شمالی 81 پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر 109 میلیارد تومان به طور متمرکز در شهرستان راز و جرگلان افتتاح و کلنگ زنی شد.
۸۱ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان راز و جرگلان بهره برداری شد,

 به گزارش عصراترک، محمد رضا حسین نژاد در این آیین زندگی مسالمت آمیز اهل شیعه و سنت کنار یکدیگر را مزیت ویژه شهرستان راز و جرگلان عنوان و افزود : در کنار این مزیت باید سایر پتانسیل و ظرفیت های ویژه این شهرستان نیز معرفی شود.

وی یکی دیگر از پتانسیل های ویژه شهرستان راز و جرگلان را وجود نقاط مرزی دانست و گفت : این پتانسیل نباید مورد غفلت قرار گیرد و باید به صورت ویژه مورد برنامه ریزی و تصمیم گیری واقع شود.

حسین نژاد اعتلای شهرستان راز و جرگلان را منوط به بهره مندی از نظرات نخبگان ذکر و تصریح کرد : نقشه راه تمام مدیران باید بهره مندی از نظرات نخبگان در تمام حوزه ها باشد .

 وی افزود : وجود محرک و راهنما برای معرفی پتانسیل های این شهرستان جهت صادرات تولیدات شاخص آن به ویژه حوزه فرش دورو ضروری است .

انتهای پیام/گ

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک