جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۵۱۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ساعت ۹:۳۴

افتتاح و کلنگ زنی متمرکز ۲۹ پروژه شهرستان گرمه به مناسبت دهه فجر

۲۹ طرح اقتصادی و عمرانی شهرستان گرمه به مناسبت دهه مبارک فجر افتتاح یا کلنگ زنی شد.
افتتاح و کلنگ زنی متمرکز ۲۹ پروژه شهرستان گرمه به مناسبت دهه فجر,

به گزارش عصراترک، محمدرضاحسین نژاد، استاندار خراسان شمالی در آیین کلنگ زنی متمرکز طرح های عمرانی دهه فجر در شهرستان گرمه گفت: ۲۹ طرح اقتصادی و عمرانی شهرستان گرمه به مناسبت دهه مبارک فجر با اعتبار ۵۶۱میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی شد.

 سرپرست فرمانداری گرمه نیز در این آیین با تبریک دهه فجر افزود: تعمیر و بهسازی جاده میامی به درق به طول۱۶ کیلومتر، تامین تجهیزات جدید درمانگاه قائم ایور، تامین برق ناحیه صنعتی شهید محمدزاده و استقرار شعب ادارات برخی از دستگاه های اجرایی در این شهرستان از مهمترین مطالبات مردم است.

قاضوی ادامه داد:  از استاندار خواستاریم که ناحیه صنعتی شهید محمدزاده به عنوان جایگاهی برای توسعه صنایع پایین دستی آلومینا به صورت تخصصی در نظر گرفته شود و با این کاربحث اشتغال را در شهرستان حل خواهیم کرد و قطعا در آمد شهرستان نیز افزایش خواهد یافت.

حجت الاسلام 《تاتاری》 امام جمعه گرمه نیز در این آیین با گرامیداشت دهه مبارکه فجرانقلاب اسلامی  افزود: ما باید قدردان داشته هایمان باشیم و اینها همه از ثمرات پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی افزود: در این ۴۳ سال زحمت های فراوان برای مردم کشیده شده ،با انقلاب اسلامی مملکت بسیار پیشرفت کرد و دشمنان نیز به این عزت و پیشرفت انقلاب اسلامی اعتراف می کنند.

حجت الاسلام تاتاری افزود: مشکلات و کمبودهایی در شهرستان هست که تعدادی از آن ها را اشاره می‌کنم یکی از خواهش ها این است که اختیارات مسئولان ما در شهرستان بیشتر شود این ها بیشتر جنبه نمایندگی دارند مردم ما مراجعه می کنند اختیارات بسیار محدود است.

وی ادامه داد: یکی دیگر اینکه مدیران کل بیشتر در شهرستان ما حضور پیدا کنند  تا مشکلات مردم زودتر رفع شود.

وی بیان کرد: مسئولان شهرستان نگاهشان متاسفانه همچون مسئولان در دماوند و لواسانات تهران است و عرصه زندگی بر مردم سخت شده و فشارهای  گرانی از یک طرف و فشارهای درونی از طرف دیگر بر مردم وارد می شود.

وی اظهار کرد: مسئله دیگر عدم استقرار ادارات در شهرستان است که متاسفانه مردم را به شهرستان های دیگر می کشاند و این درست نیست.

 امام جمعه گرمه خاطرنشان کرد:  نبود داروخانه شبانه روزی در این شهر وفعالیت مرکز درمانی تا ساعت 14 باعث می شود مردم برای درمان شبانه به مراکز درمانی سایر شهرستان ها مراجعه کنند.

انتهای پیام/محمودیان

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک