جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۱۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۱/۱۷ - ساعت ۹:۵۹
نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس خبر داد:

راه اندازی سایت ۴G همراه اول در روستای گرکز در دهه فجر /ارتقای پوشش اینترنتی مناطق روستایی راز و جرگلان در دست اجرا

نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس گفت: با پیگیری انجام شده، سرانجام راه اندازی سایت 4G همراه اول در روستای گرکز شهرستان راز و جرگلان به منظور بهبود و ارتقای پوشش اینترنتی این روستای پر جمعیت در دهه فجر امسال اجرایی و بهره برداری می شود.
راه اندازی سایت 4G همراه اول در روستای گرکز در دهه فجر /ارتقای پوشش اینترنتی مناطق روستایی راز و جرگلان در دست اجرا,

محمد وحیدی، نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس در گفت و گو با عصراترک اظهار کرد: همواره فقدان زیرساخت برای پوشش اینترنتی بیشتر و ارتقای سرعت آن از مهمترین دغدغه های اهالی شهرستان راز و چرگلان به ویژه در مناطق روستایی بوده است.

وحیدی گفت: روستای گرکز با جمعیت سه هزار نفری از جمله مناطق روستایی در این شهرستان است که تا به کنون از پوشش اینترنتی مناسب برخوردار نبوده است.

وی خاطرنشان کرد: این منطقه روستایی درحالی فقدان این زیرساخت را تا به کنون به دوش کشیده است که در این روستا، بزرگترین دبیرستان شبانه روزی دختران برای تحصیل نیز ایجاد و فعال شده است.

نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس تصریح کرد: اهالی این روستا، طی سال های اخیر به ویژه طی دو سال گذشته که بیماری کرونا شیوع پیدا کرد و نیاز به وجود پوشش اینترنتی مناسب به ویژه برای تحصیل دانش آموزان بیش از پیش مورد اهمیت قرار گرفت، به طور جدی به عنوان مطالبه ای مهم پیگیری کرده اند.

وی بیان کرد: در همین راستا، برای ارتقای و توسعه زیرساخت های مخابراتی و اینترنتی در سطح استان و بهره مندی مناطق روستایی از پوشش هر چه بهتر اینترنت موبایلی را با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین مدیر شرکت های مخابراتی ایران و مدیرعامل مخابرات خراسان شمالی مطرح کرده و گفت و گوهایی را انجام دادم که خوشبختانه در مرحله ای از تحقق این پیگیری ها، در دهه فجر امسال سایت 4G همراه اول در روستای گرکز از توابع شهرستان راز و جرگلان راه اندازی می شود.

نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس افزود: در حال حاضر این سایت در این روستا در حال نصب و راه اندازی است.

وحیدی همچنین اعلام کرد: با همکاری شرکت مخابرات استان، در آینده نزدیک پوشش اینترنتی با سرعت بالا در این شهرستان نیز محقق خواهد شد.

انتهای پیام/رحیمی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک