جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۰۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ساعت ۱۲:۵۸
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی:

با اعتلای تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش، آسیب های اجتماعی کاهش پیدا می کند

محمد عقیقی گفت: آشکار است که اگر می خواهیم آسیب های اجتماعی کاهش و تعلیم و تربیت اعتلاء پیدا کند باید نماز را سرلوحه کارمان قرار دهیم.
 با اعتلای تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش، آسیب های اجتماعی کاهش پیدا می کند,

به گزارش عصراترک، محمد عقیقی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی پیش از ظهر امروز در اجلاس سراسری نماز دانش آموزی رازوجرگلان اظهار داشت: نماز تکیه گاه امنی در تعلیم و تربیت فرزندان است و خداوند نعمت های بی شمار زیادی به انسان عطا کرده که به همین خاطر کاری مانند نماز تنها فقط برای شکرگزاری از خالق هستی است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی با اشاره به اهمیت جایگاه نماز در تعلیم و تربیت ضمن اشاره به هدف مهم آموزش و پرورش در این امر افزود: ما موظف هستیم در اقامه نماز اول وقت و جایگاه نماز در مدارس و ادارات اهتمام بورزیم تا بتوانیم در تعلیم و تربیت و شکوفایی اهداف دانش آموزان سهیم باشیم.

عقیقی تاکید کرد: آشکار است که اگر می خواهیم آسیب های اجتماعی کاهش و تعلیم و تربیت اعتلاء پیدا کند باید نماز را سرلوحه کارمان قرار دهیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف اجلاس سراسری نماز تقدیر و تشکر از فعالان این حوزه در سطوح مختلف و البته تقدیر از مدارس فعال در این حوزه است، و دومین هدف ما تبیین و توسعه فرهنگ اقامه نماز و برسی راهکار های مختلف برای جذب دانش‌آموزان به نماز است که با بحث پیوند مدرسه و نماز عملی خواهد شد.

 

انتهای پیام/ رحمانی

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک