جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۰۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۰/۲۱ - ساعت ۱۳:۳۷

۴۵ کیلومتر از مرز خراسان شمالی و ترکمنستان به فیبر نوری متصل می شود

با آغاز عملیات اجرایی پروژه  uso در منطقه مرزی غلامان از توابع شهرستان راز و جرگلان،45 کیلومتر از مرز مشترک ایران و ترکمنستان به فیبر نوری متصل خواهد شد.
 45 کیلومتر از مرز خراسان شمالی و ترکمنستان به فیبر نوری متصل می شود,

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک،  علیرضا هاشمی،مدیر مخابرات منطقه در این باره  گفت:  عملیات اجرایی پروژه  uso در منطقه مرزی غلامان از توابع شهرستان راز و جرگلان با هدف توسعه خدمات مخابراتی  در نقاط محروم مرزی به طول ۴۵ کیلومتر درمسیر غلامان به سنگسار،غلامان به تازه قلعه و یکه صعود به بهار در حال اجرا می‌باشد.

هاشمی اظهار داشت: این پروژه از اهمیت خاصی برخوردار بوده  و بخش مهمی از ۳۰۰ کیلومتر مرز  خراسان شمالی با ترکمنستان  با اجرای این پروژه به شبکه فیبر نوری متصل میشود .

وی  با اشاره به اینکه عملیات اجرایی پروژه فوق از اواخر آذر ماه سال جاری آغاز شده است، روند اجرای پروژه را خوب توصیف کرد و گفت: درصد رشد و پیشرفت آن در این مدت کوتاه  25 درصد بوده و در حال حاضر حدود ۱۰ کیلومتر از مسیر فوق با تلاش مداوم پرسنل مخابرات منطقه،  اجرا و ادامه عملیات،  بدون وقفه و با روند قابل توجهی در حال پیشرفت است.

مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی با اشاره به فعالیتهای مختلف  که در راستای توسعه خدمات رسانی در مناطق مرزی  و محروم طی سالهای اخیر صورت گرفته است،گفت: در یک سال گذشته علاوه بر نصب و راه اندازی دو سایت موبایل در مزرعه بچه دره و روستای قزل، تعداد   5سایت تلفن همراه اول نیز در  روستاهای راستقان، کلاته ابریشم، پشنده ، حصارچه و دویدوخ  از توابع شهرستان راز و جرگلان به تکنولوژی G3 و G 4   و یک سایت در شهر راز به تکنولوژی.5 G 4 ارتقاء یافته است.

هاشمی اجرای فیبر اختصاصی بخشداری غلامان و یکه صعود و  همچنین فیبر اختصاصی اداره برق و فرماندهی سپاه راز و جرگلان را از دیگر پروژه های اجرا شده طی یکسال گذشته در این شهرستان عنوان کرد.

 انتهای پیام/رحیمی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک