سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۷۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ساعت ۱۰:۴۱

نخستین کارگاه استانی عکاسی جشنواره ملی عکس رضوی برگزار می شود

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از برگزاری کارگاه های آموزش عکاسی بمنظور آمادگی و حضور عکاسان استان و علاقمندان به این هنر در یازدهمین جشنواره ملی عکس رضوی از هفدهم آذرماه در شهرستان ها شیروان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم خبر داد.
نخستین کارگاه استانی عکاسی جشنواره ملی عکس رضوی برگزار می شود ,

به گزارش پایگاه خبری جاجرم، «ابوالحسن حیدری» با اعلام این خبر افزود: کارگاه های آموزش عکاسی بمنظور آمادگی، کسب مهارت برای تولید آثار فاخر و حضور عکاسان  استان در یازدهمین جشنواره ملی عکس رضوی با حضور اساتید برجسته حوزه عکاسی استان برگزار می شود.

 وی اظهار کرد: علاقمندان با حضور در کارگاه ها می توانند آموزش های عکاسی را زیرنظر «داریوش اورانوس بخت» و «امید شکری» از اساتید برجسته حوزه عکاسی استان فرا گیرند.
 
«حیدری» گفت: با برنامه ریزی های انجام شده نخستین کارگاه آموزشی عکاسی هفدهم آذرماه در شهرستان شیروان و تا پایان آذرماه در شهرستان های راز و جرگلان،گرمه و جاجرم برگزار خواهد شد. 
 
وی خاطرنشان کرد: شرکت در این کارگاه های آموزشی را برای عموم آزاد و رایگان است.
 
《حیدری》 همچنین اشاره کرد: درحال رایزنی با ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها جهت برگزاری کارگاه هایی با  استفاده ازظرفیت هنرمندان و اساتید خود استان ها هستیم.
 
وی یادآور شد: یازدهمین جشنواره ملی عکس رضوی از سه بخش حرفه ای شامل عکس های تهیه‌شده با دوربین های حرفه ای، مرتبط با موضوع جشنواره شامل تک عکس، مجموعه عکس و مولتی مدیا، بخش جنبی نیز شامل عکس های و یادگاری خانوادگی در حرم امام رضا ع (دوربینی یا موبایلی) و بخش ویژه هم عکس های با موضوع دلتنگی برای امام رضا( ع) در ایام کرونایی، توسل به امام رضا (ع )برای بیماران کرونایی و .‌..است. 
 
«حیدری» با اشاره به اینکه آخرین مهلت دریافت آثار ۱۵ بهمن ماه امسال و داوری و ارزیابی آثار ۲۰ بهمن ماه و مراسم پایانی جشنواره نیمه اول اسفندماه سال جاری خواهد بود، گفت: علاقمندان در سراسر کشور می توانند با ثبت نام در سایت portal.shamatoos.ir و یا از طریق پست الکترونیک aksrazavi11@gmail.com  نسبت به ارسال آثار خود اقدام نمایند.
 
گفتنی است ؛ علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن های ۰۵۸۳۲۲۳۵۳۳۰ و ۰۹۱۵۳۸۴۴۶۸۳ دبیر تخصصی جشنواره احسان کمالی تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ 

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک