چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۴۷۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۹/۰۸ - ساعت ۱۱:۳۷

خطیب‌زاده: آمریکا با رویکرد رفع بن‌بست‌های ایجاد کرده در مذاکرات قبلی، به وین بیاید

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان تاکید کرد: هیات مذاکره کننده ایران با عزم و اراده جدی برای رسیدن به اصول یک توافق وارد وین شده است. آمریکا نیز با رویکرد رفع بن‌بست‌های ایجاد کرده در مذاکرات قبلی، به وین بیاید.
خطیب‌زاده: آمریکا با رویکرد رفع بن‌بست‌های ایجاد کرده در مذاکرات قبلی، به وین بیاید,

به گزارش عصراترک به نقل از  ایسنا ، سعید خطیب زاده در آغاز نشست خبری خود با گرامی داشت  روز جهانی همبستگی با  مردم فلسطین  گفت: فلسطین برای ما یک آرمان بدون خدشه است.

وی افزود: رژیم اشغالگر قدس تمام قوانین بین المللی را دهه ها است که زیر پا گذاشته است و به صورت سیستماتیک در نقض حقوق مردم فلسطین عمل می کند.

وی با محکومیت اقدام برخی از کشورهای عربی در عادی سازی روابط‌شان با رژیم صهیونسیتی تصریح کرد : آرمان فلسطین، آرمانی نیست که فراموش شود.

وی همچنین فرا رسیدن روز مجلس را نیز گرامی داشت.

خطیب زاده گفت : هیات مذاکره کننده ایران با عزم و اراده جدی برای رسیدن به اصول یک توافق وارد وین شده است و به گفت‌وگوهای نتیجه محور فکر می کند.

وی تاکید کرد : آمریکایی‌ها با  این رویکرد به وین بیایند که بن بست های ایجاد کرده در مذاکرات قبلی را رفع کنند و تحریم های اعمال کرده علیه ایران که از سال ۲۰۱۵ با برچسب های ساختگی  اعمال کرده اند را رفع و لغو کنند.

این خبر تکمیل می‌شود.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک