جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۴۶۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ساعت ۹:۳۶
بخشدار جرگلان خبر داد:

اختصاص اعتبار برای ادامه احداث جاده جرگلان به مراوه تپه

بخشدار جرگلان از مصوب شدن اعتبار سه میلیارد تومانی از محل بودجه فرمانداری این شهرستان راز و جرگلان خبر داد.
اختصاص اعتبار برای ادامه احداث جاده جرگلان به مراوه تپه,

پولاد نجاهی، بخشدار جرگلان در گفتگو با خبرنگار عصر اترک گفت : تکمیل جاده جرگلان به مراوه تپه از مطالبات مهم مردم این منطقه جهت برقراری ارتباط با استان گلستان است.

 

نجاهی با بیان اینکه در صورت احداث این جاده، سومین راه اتصال از غرب و مرکز به شرق کشور می تواند باشد، افزود: با توجه به اهمیت این جاده، مبلغ سه میلبارد تومان از محل اعتبارات فرمانداری راز و جرگلان برای این جاده مصوب شد .

 

وی افزود: از این مبلغ اعتبار نیز یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان آن اختصاص پیدا کرد و بزودی احداث ادامه این جاده آغاز خواهد شد.

 

نجاهی گفت : برای ساخت این جاده ابتدا باید پل روستای حصارچه به قره پالچق که در ابتدای این جاده قرار دارد، ساخته شود، بنابراین با رایزنی هایی که با یک خیر غیر بومی انجام شده بزودی احداث پل را شروع خواهیم کرد و بعد ساخت جاده نیز با اعتبار اختصاص یافته دولتی ادامه خواهد یافت.

 

وی افزود: احداث جاده جرگلان استان خراسان شمالی به شهرستان مراوتپه استان گلستان از سال ۹۶ شروع شده بود و در این سالها بازگشایی و خاکبرداری ان انجام شده اما به دلیل نبود اعتبار به مدت دوسال رها شد که امید داریم این مبلغ اعتبار شروعی برای ساخت و اعتبارت بعدی باعث اتمام هر چه زودتر آن باشد .

 

وی گفت : این جاده که بخشی از آن در رازوجرگلان و بخش جرگلان این شهرستان و بخشی از آن نیز در شهرستان مانه و سملقان از دهستان کهنه جلگه می گذرد در حدود ۳۱ کیلومتر است .

 

انتهای پیام / رحیمی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک