جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۵۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ساعت ۱۲:۴۳
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان عنوان کرد:

محدود شدن فعالیت درمانگاه شبانه روزی یکه صعود به دلیل کمبود پزشک

رضاعلی یوسفی گفت: با توجه به مراجعه زیاد بیماران و کمبود پزشک، مرکز خدمات جامع سلامت شهری، روستایی یکه سعود، آماده ارائه خدمات به مراجعه کنندگان  در شیفت عصر و شب به صورت ویزیت بیماران اورژانسی می باشد.
محدود شدن فعالیت درمانگاه شبانه روزی یکه صعود به دلیل کمبود پزشک ,

رضا علی یوسفی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان در گفتگو با خبرنگار عصر اترک در خصوص وضعیت درمانگاه شبانه روزی یکه سعود عنوان کرد: دسترسی عادلانه به خدمات بهداشتی و درمانی، یکی از راهکارهای حفظ سلامت افراد است و بهره‌مندی مردم از حداقل امکانات درمانی جزء نیازهای ضروری آنها است  در مرکز خدمات جامع سلامت یکه سعود نیز این خدمات برای مراجعین انجام می شود.

 یوسفی با اشاره به این‌که تمامی اقدامات لازم برای جذب پزشک انجام گرفته است، گفت: در حال حاضر در کل شهرستان و به تبع آن در مرکز خدمات یکه سعود، با کمبود نیروی پزشک عمومی مواجه هستیم.  

 وی اظهار داشت: با پیگیری های صورت گرفته و مکاتبات انجام شده، به زودی این مشکل مرتفع خواهد شد و طبق روال گذشته خدمات رسانی به صورت شبانه روزی انجام خواهد گرفت.

 وی افزود: با توجه به وضعیت فعلی و کمبود پزشک، مرکز خدمات جامع سلامت شهری، روستایی یکه سعود، آماده ارائه خدمات به مراجعه کنندگان  در شیفت عصر و شب به صورت ویزیت بیماران اورژانسی می باشد.

 

انتهای پیام / علی رضا خان شریفان 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک